فروشگاه اینترنتی نفیس فایل

خرید، فروش و بازاریابی فایل های قابل دانلود. مرجع بزرگ دانلود پاورپوینت، جزوه درسی و انواع فایل های دانلودی

فروشگاه اینترنتی نفیس فایل

خرید، فروش و بازاریابی فایل های قابل دانلود. مرجع بزرگ دانلود پاورپوینت، جزوه درسی و انواع فایل های دانلودی

خرید، فروش و بازاریابی فایل های قابل دانلود. مرجع بزرگ دانلود پاورپوینت، جزوه درسی و انواع فایل های دانلودی
نفیس فایل فروشگاه ساز رایگان فایل با قابلیت فروشگاه فایل و خرید و فروش فایل و محصولات دانلودی همراه با سیستم همکاری در فروش فایل است.
دانلود-مقاله-isi-چگونگی-نوآوری-آژانس-های-بخش-عمومی-اروپا-استفاده-از-روش-های-نوآوری-از-پایین-به-بالا
دانلود مقاله isi چگونگی نوآوری آژانس های بخش عمومی اروپا: استفاده از روش های نوآوری از پایین به بالا
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: PDF
تعداد صفحات: 12
حجم فایل: 167
قیمت: 3000 تومان

بخشی از متن:
دانلود مقاله isi چگونگی نوآوری آژانس های بخش عمومی اروپا: استفاده از روش های نوآوری از پایین به بالا
زبان مقاله: انگلیسی
تعداد صفحه: 12
سال انتشار: 2015

abstract
Factor and cluster analysis are used to identify different methods that public sector agencies in Europe
use to innovate, based on data from a 2010 survey of 3273 agencies. The analyses identify three types of
innovative agencies: bottom-up, knowledge-scanning, and policy-dependent. The distribution of bottomup agencies across European countries is positively correlated with average per capita incomes while the
distribution of knowledge-scanning agencies is negatively correlated with income. In contrast, there is
no consistent pattern by country in the distribution of policy-dependent agencies. Regression results
that control for agency characteristics find that innovation methods are significantly correlated with the
beneficial outcomes of innovation, with bottom-up and knowledge-scanning agencies out-performing
policy-dependent agencies.

چکیده
تجزیه و تحلیل عاملی و خوشه ای برای شناسایی روش های مختلفی که آژانس های بخش عمومی در اروپا به کار می برند ، استفاده می شود
مبتنی بر داده های نظرسنجی در سال 2010 از 3273 آژانس ، برای نوآوری استفاده کنید. تجزیه و تحلیلها سه نوع را شناسایی می کند
آژانس های نوآورانه: از پایین به بالا ، اسکن دانش و وابسته به سیاست. توزیع آژانس های پایین دستی در کشورهای اروپایی با متوسط درآمد سرانه در حالی که ارتباط مستقیمی دارد
توزیع آژانسهای اسکن دانش با درآمد همبستگی منفی دارد. در مقابل ، وجود دارد
هیچ الگوی ثابتی توسط کشور در توزیع آژانس های وابسته به سیاست. نتایج رگرسیون
این ویژگی برای کنترل ویژگیهای نمایندگی نشان می دهد که روشهای نوآوری با روشهای ارتباط معنی داری وجود دارد
نتایج سودمند نوآوری ، با آژانسهای اسکن از پایین به بالا و دانش ، عملکردی ندارد
آژانس های وابسته به سیاست

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی