خرید، فروش و بازاریابی فایل های قابل دانلود. مرجع بزرگ دانلود پاورپوینت، جزوه درسی و انواع فایل های دانلودی نفیس فایل فروشگاه ساز رایگان فایل با قابلیت فروشگاه فایل و خرید و فروش فایل و محصولات دانلودی همراه با سیستم همکاری در فروش فایل است.
فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: pdf تعداد صفحات: 282 حجم فایل: 50939 قیمت: 10000 تومان
بخشی از متن: کتاب کامل اصول بیوشیمی لنینجر - جلد دوم نسخه ترجمه شده پی دی اف با کیفیت عادی بهمراه پیوست رنگی کتاب
شروع - پایه های بیوشیمی - پی دی اف کتابی فارسی قسمت اول - ساختمان و کاتالیز - پی دی اف کتابی فارسی فصل اول - پایه های بیوشیمی - پی دی اف کتابی فارسی فصل دوم - آب - پی دی اف کتابی فارسی فصل سوم - اسیدهای آمینه ، پپتیدها و پروتئین ها - پی دی اف کتابی فارسی فصل چهارم - ساختمان سه بعدی پروتئین ها - پی دی اف کتابی فارسی فصل پنجم - عملکرد پروتئین - پی دی اف کتابی فارسی فصل ششم - آنزیم ها - پی دی اف کتابی فارسی فصل هفتم - کربوهیدارات ها و گلیکوبیولوژی - پی دی اف کتابی فارسی فصل هشتم - نوکلئوتیدها و اسیدهای نوکلئیک - پی دی اف کتابی فارسی فصل نهم - فناوری های اطلاعاتی وابسته به DNA - پی دی اف کتابی فارسی فصل دهم - لیپیدها - پی دی اف کتابی فارسی فصل یازدهم - غشاهای بیولوژیک و انتقال مواد - پی دی اف کتابی فارسی فصل دوازدهم - پیام رسانی بیولوژیک - پی دی اف کتابی فارسی قسمت دوم - بیوانرژتیک و متابولیسم - پی دی اف کتابی فارسی فصل سیزدهم - اصول بیوانرژتیک - پی دی اف کتابی فارسی فصل چهاردهم - گلیکولیز ، گلوکونئوژنز و مسیر پنتوزفسفات - پی دی اف کتابی فارسی فصل پانزدهم - اصول تنظیم متابولیک: گلوکز و گلیکوژن - پی دی اف کتابی فارسی فصل شانزدهم - چرخه اسید سیتریک - پی دی اف کتابی فارسی فصل هفدهم - کاتابولیسم اسیدهای چرب - پی دی اف کتابی فارسی فصل هجدهم - اکسیداسیون اسیدهای آمینه و تولید اوره - پی دی اف کتابی فارسی فصل نوزدهم - فسفریلاسیون اکسیداتیو و فتوفسفریلاسیون - پی دی اف کتابی فارسی فصل بیستم - بیوسنتز کربوهیدرات ها در گیاهان و باکتری ها - پی دی اف کتابی فارسی فصل بیست و یکم - بیوسنتز لیپیدها - پی دی اف کتابی فارسی فصل بیست و دوم - بیوسنتز اسیدهای آمینه ، نوکلئوتیدها و ملکول های وابسته - پی دی اف کتابی فارسی فصل بیست و سوم - یکپارچگی و تنظیم هورمونی متابولیسم در پستانداران - پی دی اف کتابی فارسی قسمت سوم - مسیرهای اطلاعاتی - پی دی اف کتابی فارسی فصل بیست و چهارم - ژن ها و کروموزوم ها - پی دی اف کتابی فارسی فصل بیست و پنجم - متابولیسم DNA - پی دی اف کتابی فارسی فصل بیست و ششم - متابولیسم RNA - پی دی اف کتابی فارسی فصل بیست و هفتم - متابولیسم پروتئین - پی دی اف کتابی فارسی فصل بیست و هشتم - تنظیم بیان ژن - پی دی اف کتابی فارسی
فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: pdf تعداد صفحات: 336 حجم فایل: 50939 قیمت: 12000 تومان
بخشی از متن: کتاب کامل اصول بیوشیمی لنینجر - جلد اول نسخه ترجمه شده پی دی اف با کیفیت عادی بهمراه پیوست رنگی کتاب
شروع - پایه های بیوشیمی - پی دی اف کتابی فارسی قسمت اول - ساختمان و کاتالیز - پی دی اف کتابی فارسی فصل اول - پایه های بیوشیمی - پی دی اف کتابی فارسی فصل دوم - آب - پی دی اف کتابی فارسی فصل سوم - اسیدهای آمینه ، پپتیدها و پروتئین ها - پی دی اف کتابی فارسی فصل چهارم - ساختمان سه بعدی پروتئین ها - پی دی اف کتابی فارسی فصل پنجم - عملکرد پروتئین - پی دی اف کتابی فارسی فصل ششم - آنزیم ها - پی دی اف کتابی فارسی فصل هفتم - کربوهیدارات ها و گلیکوبیولوژی - پی دی اف کتابی فارسی فصل هشتم - نوکلئوتیدها و اسیدهای نوکلئیک - پی دی اف کتابی فارسی فصل نهم - فناوری های اطلاعاتی وابسته به DNA - پی دی اف کتابی فارسی فصل دهم - لیپیدها - پی دی اف کتابی فارسی فصل یازدهم - غشاهای بیولوژیک و انتقال مواد - پی دی اف کتابی فارسی فصل دوازدهم - پیام رسانی بیولوژیک - پی دی اف کتابی فارسی قسمت دوم - بیوانرژتیک و متابولیسم - پی دی اف کتابی فارسی فصل سیزدهم - اصول بیوانرژتیک - پی دی اف کتابی فارسی فصل چهاردهم - گلیکولیز ، گلوکونئوژنز و مسیر پنتوزفسفات - پی دی اف کتابی فارسی فصل پانزدهم - اصول تنظیم متابولیک: گلوکز و گلیکوژن - پی دی اف کتابی فارسی فصل شانزدهم - چرخه اسید سیتریک - پی دی اف کتابی فارسی فصل هفدهم - کاتابولیسم اسیدهای چرب - پی دی اف کتابی فارسی فصل هجدهم - اکسیداسیون اسیدهای آمینه و تولید اوره - پی دی اف کتابی فارسی فصل نوزدهم - فسفریلاسیون اکسیداتیو و فتوفسفریلاسیون - پی دی اف کتابی فارسی فصل بیستم - بیوسنتز کربوهیدرات ها در گیاهان و باکتری ها - پی دی اف کتابی فارسی فصل بیست و یکم - بیوسنتز لیپیدها - پی دی اف کتابی فارسی فصل بیست و دوم - بیوسنتز اسیدهای آمینه ، نوکلئوتیدها و ملکول های وابسته - پی دی اف کتابی فارسی فصل بیست و سوم - یکپارچگی و تنظیم هورمونی متابولیسم در پستانداران - پی دی اف کتابی فارسی قسمت سوم - مسیرهای اطلاعاتی - پی دی اف کتابی فارسی فصل بیست و چهارم - ژن ها و کروموزوم ها - پی دی اف کتابی فارسی فصل بیست و پنجم - متابولیسم DNA - پی دی اف کتابی فارسی فصل بیست و ششم - متابولیسم RNA - پی دی اف کتابی فارسی فصل بیست و هفتم - متابولیسم پروتئین - پی دی اف کتابی فارسی فصل بیست و هشتم - تنظیم بیان ژن - پی دی اف کتابی فارسی
بخشی از متن: معکب مستطیلی از جنس آلومینیوم به ضخامت 100mm که در وسط آن سوراخی به شکل بیضی با ابعاد مشخص وجود دارد را در نظر بگیرید. اگر معکب تحت بارگذاری کششی 50Mp که به طور گسترده وارد می شود قرار گیرد مطلوب است محاسبه k_t.
فرمت فایل دانلودی: .docx فرمت فایل اصلی: docx تعداد صفحات: 24 حجم فایل: 721 قیمت: 2500 تومان
بخشی از متن: هدف از آزمایشگاه مقاومت مصالح : کلیه قطعاتی که در ماشینها و دستگاههای صنعتی بکار برده می شود دارای مقاومت و سختی های مربوط به خود هستند که مهندسین بعد از طرح ریزی یک ماشین یا دستگاه صنعتی و کلیة محاسبات مربوط به نیروهای وارد بر هر قطعه از این دستگاهها می بایست که قطعات فوق را با قطعه ای با جنس همان از نظر سختی و مقاومتشان مورد آزمایش قرار می دهند تا متوجه شوند آیا قطعه مزبور تحمل نیروها و یا تنش های وارد بر خود را دارد یا نه؟ این سختی ها توسط ماشین ها و دستگاههای مختلف انجام می شود . آزمایش کشش (Tension test) آزمایش پیچش (Torsion test) آزمایش ضربه (Impact test) آزمایش سختی سنجی (Hardness test) کمانش تیرها آزمایش خمش
فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: word تعداد صفحات: 54 حجم فایل: 87 قیمت: 20000 تومان
بخشی از متن: مبانی نظری وپیشینه تحقیق رهبری خدمتگزار
مشخصات این متغیر: منابع: دارد پژوهش های داخلی و خارجی: دارد کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی نوع فایل:wordوقابل ویرایش
رهبری خدمتگزار مقدمه تحقیق و پژوهش در زمینه رهبری، موضوعی جالب توجه برای تئوریسین ها و محققین در دوره های طولانی و نسل های گذشته بوده و همواره نیز سعی کرده اند ایده ها و نظریات خود را در این زمینه ارائه کنند. محققین اولیه درسال های 1900 تا 1950 همواره سعی داشته اند که بین ویژگی های رهبران و زیردستان تمایز قائل شوند. زمانی که دریافتند که یک ترکیب ثابت از ویژگی ها، که بتوان آن ها را به شکلی جامع مورد پذیرش قرار داد وجود ندارد، آن ها شروع به بررسی تأثیر شرایط بر رفتار و مهارت های مورد نیاز برای رهبران پرداختند. مطالعاتی که درسال های 1970 تا 1980 انجام شد، سعی داشت که بین رهبران مؤثر و کارا تمایز قائل شود. آن ها بر ویژگی های شخصی رهبران که اثربخشی و موفقیت را برای سازمان هایشان به ارمغان می آورند متمرکزشدند. این گونه تلاش ها منجر به تئوری های پیشرفته در حوزه رهبری شد. بعضی از این تئوری ها و مدل های رهبری عبارتند از: رهبری موقعیتی، تئوری مسیرهدف ، کاریزماتیک، تعاملی، تحول آفرین و رهبری خدمتگزار. رهبری را میتوان به شکل یک رابطه دید. رهبری فرآیندی دو جانبه بین کسانی است که تمایل به هدایت و رهبری دارند و کسانی که بعنوان پیرو انتخاب شده اند. رهبران نیز در مقابل اعمال و اقدامات زیردستان، چگونگی مدیریت پیروان و همچنین در چگونگی دستیابی به اهداف سازمانی پاسخگو و مسئول هستند. مؤلفه های گوناگونی در تعریف این مفهوم دخالت دارند. ابتدا رهبری در ایده و مفاهیم اتفاق می افتد(تصور) و پس از آن در موقعیت ها و محیط اتفاق می افتد(مصداق) (آدامسون، 2009). به هر حال نظریه های جدید رهبری به عنوان یک تغییر در فرایند داخلی سازمان است اما چون رهبران و پیروان با یک هدف مشترک به هم پیوسته اند فعالیتهای مجددی برای ادامه نگرش مشترک انجام خواهند داد که در این صورت قالب جدیدی از تعریف شکل می گیرد(اندرسون، 2009).
فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: word تعداد صفحات: 17 حجم فایل: 29 قیمت: 14000 تومان
بخشی از متن: مبانی نظری وپیشینه تحقیق روش یادگیری در حد تسلط
مشخصات این متغیر: منابع: دارد پژوهش های داخلی و خارجی: دارد کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی نوع فایل:wordوقابل ویرایش
روش یادگیری در حد تسلط: این روش ابتدا در مدل یادگیری جان کارول (1963) ارائه شده و بعدها به وسیله بلوم (1968) گسترش یافت. نرخی زیربنایی روش یادگیری در حد تسلط این است که اگر شرایط مناسب آموزش مزاحم شوند و زمان کافی در نظر گرفته شود، هم یا تقریباً هم یادگیرندگان می توانند هم یا تقریباً هم مدل سازی آموزش یک درس بیاموزند، یعنی برآنها تسلط یابند (بلد)، 1982، ترجمه سین، 1363 با گاسکی ویگلش، 1968. بر اساس این نظریه، یادگیری آموزشگاهی مبتنی بر زمان است . یعنی هر چیز زمان یادگیری بیشتر باشد مقدار یادگیری نیز بیشتر خواهد بود:
مفهوم تسلط: منظور از تسلط مقدار یادگیری واقعی یادگیرانه است. بنابراین، تسلط هم به بازده مطلوب یادگیری و هم به سطح قابل قبولی از عملکرد که حاکی از توفیق در یادگیری باشد اشاره میکند. معنی این سخن آن است که یادگیری یا بر یک بازده یادگیری تسلط مییابد در تسلط یابی شکست میخورد. یعنی در ریشه . بر حد تسلط در جای ممکن وجود ندارد.
مراحل روش یادگیری در حد تسلط: 1- تعیین هدفهای آموزشی: مهم هدفهای آموزشی خود را در قالب هدفهای دقیق رفتاری تهیه می نماید. 2- تعیین رفتار ورودی و سنجش آغازین: معلم با تحلیل هدف ها: اطلاعات و مهارتهای پیش نیاز ضرورت برای یادگیری آن را به صورت رفتارهای ورودی مینویسد بر تهیه سنجش آغازین یا ارزشیابی آغازین میپردازد. 3- تعیین حد تسلط: ارزشیابی تکوینی و تراکمی در روش یادگیری در حد تسلط بر نوعی ملاک یا معیار عملکرد نیاز دارند که نشان دهد یادگیرندگان در یادگیری هدفهای آموزشی به حد تسلط رسیدهاند یا نه. بلاک (1972) برای تعیین ملاک عملکرد در رسیدن به حد تسلط کمتر است که این ملاک باید دارای ویژگیسازیی باشد: الف- مبتنی/ همان تصمیم و ارزشی انتخاب هدفهای آموزشی باشد. ب – معلم بتواند آن را از لحاظ منطقی یا تجربی ؟ ملاکها ترجیح دهد. پ- وقتی زمان کافی در اختیار یادگیری قرار دارد قابل دستیابی باشد.