تحقیق خدمات پس از فروش چیست؟ بهترین راهکارهای اصول مشتری مداری
تحقیق خدمات پس از فروش چیست؟ بهترین راهکارهای اصول مشتری مداری
فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: DOCX
تعداد صفحات: 18
حجم فایل: 1274
قیمت: 13900 تومان
بخشی از متن:
توضیحات:
فایل ورد تحقیق خدمات پس از فروش چیست؟ بهترین راهکارهای اصول مشتری مداری، در حجم 18 صفحه آماده پرینت.
بخشی از متن:
یکی از مهم ترین عواملی که منجر به جذب مشتری به سمت شما و خرید محصولات شما می شود، خدمات پس از فروش و گارانتی محصول محسوب می شود. ارائه خدمات پس از فروش و راهکارهای مشتری مدارس سبب پیشرفت و ترقی کسب و کار خواهد شد و این امر جزئی جدایی ناپذیر برای هر شغلی محسوب می شود.
انواع مختلفی از روش های خدمات پس از فروش محصول و کالا وجود دارد که یکی از آن ها استفاده از سامانه پیامکی است که امکان خدمات رسانی را برای کاربران آسان می کند. در این مقاله سعی شده تا شما را با خدمات پس از فروش و روش های نوین در مشتری مداری آشنا نماییم.
برای رسیدن به پاسخ پرسش هایتان در زمینه خدمات پس از فروش تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.
خدمات پس از فروش چیست؟
ممکن است که بارها و بارها با واژه "خدمات پس از فروش" مواجه شده باشید اما به معنای واقعی کلمه با معنا و مفهوم آن آشنایی نداشته باشید. در واقع خدمات و راهکارهایی که بعد از به فروش رساندن یک محصول به مشتری ارائه می شود را خدمات پس از فروش می گویند. خدمات پس از فروش، افزایش اطمینان مشتری از خرید و کسب رضایت وی را درپی خواهد داشت.
لازم به ذکر این نکته می باشد که ارائه خدمات پس از فروش، عاملی در جهت حفظ و جذب مشتری به سمت محصولات شما است. علاوه بر این ارائه خدمات پس از فروش، جزء مؤثر ترین عوامل در زمینه رقابت های جهانی در بازارهای روز دنیا می باشد.
و ....
فهرست مطالب:
مقدمه
خدمات پس از فروش چیست؟
شرکت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش
انواع خدمات پس از فروش
چه نوع خدمات پس از فروشی منجر به حمایت از مشتریان می شود؟
8 راهکار ارائه خدمات پس از فروش اصولی
تکنیک های مربوط به پیام تبلیغاتی و بهبود خدمات پس از فروش
جمع بندی
منابع
این فایل با فرمت ورد در 18 صفحه آماده پرینت تهیه شده است.