خرید، فروش و بازاریابی فایل های قابل دانلود. مرجع بزرگ دانلود پاورپوینت، جزوه درسی و انواع فایل های دانلودی نفیس فایل فروشگاه ساز رایگان فایل با قابلیت فروشگاه فایل و خرید و فروش فایل و محصولات دانلودی همراه با سیستم همکاری در فروش فایل است.
فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: powerpoint تعداد صفحات: 20 حجم فایل: 471 قیمت: 7000 تومان
بخشی از متن: فایل دانلودی حاوی یک فایل پاورپوینتی در 20 اسلاید به صورت متنی میباشد. از جمله مطالب فایل دانلودی: نورگیرها کنترل کننده های نور در و پنجره های مشبک روزن ارسی جامخانه هورنو روشندان فریز و خوون در ساختمان گلجام پالکانه کاربندی و مقرنس نقش هشتی در نور رسانی به بنا ابزار و وسایل روشنایی وسایل رووشنایی در نگارگری
فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: powerpoint تعداد صفحات: 36 حجم فایل: 11847 قیمت: 6000 تومان
بخشی از متن: فایل دانلودی حاوی یک فایل پاورپوینتی در 36 اسلاید به صورت متنی همراه با عکس میباشد. از جمله مطاب فایل دانلودی: مترو در جهان پدافند عامل و غیر عامل مواردی از پدافند غیر عامل در جهان نتایج دفاع غیرعامل روش های برق رسانی به مترو شبکه بالاسری مترو در ایران و اهواز مشخصات خط یک مشکلات قطار شهری جلوگیری از هدر رفتن منابع طبیعی نکات ایمنی
فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: pdf تعداد صفحات: 17 حجم فایل: 1097 قیمت: 9900 تومان
بخشی از متن: توضیحات: دانلود فایل پی دی اف جزوه روش تحقیق1، در حجم 17 صفحه برای راهنمایی انجام تحقیق.
بخشی از متن: روش تحقیق 1-1 تحقیق در لغت به معنای درست و راست گردانیدن، پیداکردن، یافتن یا جستجوی حقیقت آورده شده است. 2-1 تحقیق به روش علمی مجموعه از مقررات و قواعد می باشددد که ونوننی جسددتجو برای یافتن حقایق مربوط به یک موضوع را نشان می دهد. در جای دیگر آنراحقیقت پژوهی نامیده اند . تحقیق عملی منظم است که در نتیجه آن پاسخ هائی برای سوالات مندرج در موضوع تحقیق بدست خواهد آمد. تحقیق فرایندی است برنامه ریزی شده، هوشیارانه، نظام مند و قابل اعتماد .. 2 انواع تحقیق 1-2 انواع تحقیق براساس هدف به سه دسته تقسیم می شوند: -1 تحقیقات بنیادی : ست. » گسترش مرز علم و دانش « هدف از این نوع تحقیقات می شوود یا نظریه و نظریه های قللی در آن رشوته را تلمیل می کند و یا به نقد نظریه های قللی پرداخته و افق جدیدی را به » تولید علم « منجر به روی انسان باز می کند. و...
این فایل با فرمت پی دی اف در 17 صفحه برای راهنمایی در انجام تحقیق تهیه شده است.
فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: powerpoint تعداد صفحات: 23 حجم فایل: 827 قیمت: 5000 تومان
بخشی از متن: فایل دانلودی حاوی یک فایل پاورپوینتی در 23 اسلاید به صورت متنی همراه با عکس میباشد. از جمله مطالب فایل دانلودی: سازه های کابلی سازه های بادی سازه های پوسته ای سازه های ژئودزیک نتیجه گیرى
فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: pdf تعداد صفحات: 24 حجم فایل: 115 قیمت: 4999 تومان
بخشی از متن: به نام خداوند قلم
با سلام خدمت شما، خدمت شمایی که می خواهید بدون استرس،دغدغه و نگرانی و بدون تقلب و... در آزمون اقتصاد قبول شوید و در دانشگاه های مطرح کشور درس بخوانید و به ارزوی خود برسید؛
این فایل که من می خواهم به شما معرفی فایل سوالات100%تضمینی آزمون اقتصاد است این فایل در قالب pdf و در24 صفحه است.
سوالات کاملاٌ تست شده و تضمینی است ولطفا گمان بد نکنید که این فایل یک فایل بدرد نخور است و یا فروشنده این حرف ها فقط بخاطر فروش فایل خود می زند ولی نه دوستان همه ما وجدان داریم و وجدان من هم اجازه نمی دهد، که با آرزوی یک شخص بازی کنم و از فرصتش سوء استفاده کنم،
پس شما می توانید راحت این فایل دانلود کنید من مطمئنم از دانلود این فایل خوشحال و راضی هستید چون شما را می تواند با نمونه سوالات متشابه امتحان آزمون اقتصاد اشنا می کند.
پس وقت را تلف نکنید و این فایل را دانلود کنید،خیلی ممنون که متن فوق را خواندید.
در صورت عدم راضی بودن از این فایل و یا ناقص بودن فایل با شماره:09100864799 تماس حاصل فرمایید.
فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: pdf تعداد صفحات: 127 حجم فایل: 2240 قیمت: 12000 تومان
بخشی از متن: اثر ریسک سیستماتیک بر بازده سهام فهرست : چکیده فصل اول: کلیات پژوهش مقدمه تعریف و بیان مسئله پژوهش ضرورت و اهمیت پژوهش اهداف پژوهش هدف اصلی پژوهش اهداف فرعی پژوهش سؤالات پژوهش فرضیههای پژوهش مدل مفهومی پژوهش متغیرهای پژوهش متغیر مستقل متغیر وابسته جنبه جدید بودن و نوآوری پژوهش قلمروی پژوهش قلمرو موضوعی پژوهش قلمرو مکانی پژوهش قلمرو زمانی پژوهش روش تحقیق ابزار گردآوری اطلاعات و روش تجزیه و تحلیل آن تعریف واژگان کلیدی ساختار کلی پژوهش خلاصه فصل فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه پژوهش مقدمه مبانی نظری تحقیق ریسک مالی منابع ریسک مالی انواع ریسک مالی روشهای پیشبینی قیمت اوراق بهادار روش پرتفوی یا تئوری گشت تصادفی روش اساسی یا تجزیه و تحلیل بنیادی روش نموداری یا تجزیه و تحلیل تکنیکی برخی از اصطلاحات سرمایهگذاری نهادهای مالی بازده بدون ریسک ریسک تحقیق حاضر به بررسی رابطهی بین بازده سهام و ریسک سیستماتیک در افقهای زمانی میانمدت و بلندمدت و بررسی تأثیر میزان نوسانات بازار بر رابطهی فوق در شرکتهای دارویی و شیمیایی پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران در بازده زمانی ۱۳۸۷ الی ۱۳۹۲ می پردازد. در بازار سرمایه یکی از مهمترین مباحث ارتباط بین ریسک و بازده است، مخصوصاً ریسک سیستماتیک؛ زیرا اعتقاد بر این است که بازده سهام فقط تابعی از ریسک سیستماتیک است. تحقیقات بسیاری در زمینه بررسی رابطهی بین ریسک و بازده انجامشده است. از جمله این تلاشها، تحقیقی است که توسط شارپ انجام شد. او با معرفی مدل CAPM) مدل قیمتگذاری داراییهای سرمایهای) فرض کرد که بین ریسک سیستماتیک و بازده اوراق بهادار رابطهی خطی ساده و مثبتی وجود دارد. به منظور آزمون فرضیات تحقیق ابتدا دوره تحقیق را بر اساس وارایانس شاخص صنعت داروسازی و شیمیایی به دو دسته دورههای پر نوسان و کم نوسان تقسیم شده است. سپس اطلاعات مربوط به ریسک سیستماتیک و بازده سهام در دورههای پر نوسان و کم نوسان را با روش تبدیل موجک گسسته همپوشانی (DWT) و با موجک دابشیز ۴ با استفاده از نرمافزار MATLAB به دوره زمانی کوچکتر تجزیه نموده، سپس به منظور آزمون فرضیههای تحقیق، از تحلیل رگرسیون استفادهشده است. نتایج آزمون فرضیههای تحقیق نشان میدهد رابطه معناداری بین ریسک سیستماتیک و بازده در دوره زمانی پر نوسان در افقهای زمانی میانمدت و بلندمدت وجود دارد. همچنین در دروه های زمانی کم نوسان نیز در افقهای زمانی میانمدت رابطه معناداری میان ریسک سیستماتیک و بازده وجود دارد ولی فقط در افق زمانی بلندمدت ۱۸۲ روزه رابطه معنادار میان ریسک و بازده به اثبات می رسد
فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: pdf تعداد صفحات: 177 حجم فایل: 2894 قیمت: 8000 تومان
بخشی از متن: بررسی و مطالعه ی تأثیر خدمات پس از فروش بر میزان رضایت مشتریان در شرکت مزدا یدک فهرست : گفتار اول: طرح پژوهشی مقدمه موضوع پژوهش بیان مسأله اهمیت و علتهای انتخاب موضوع هدفهای پژوهش پیشینه ی پژوهش فرضیه های پژوهش کاربردهای پژوهش قلمرو پژوهش روش و نوع پژوهش تعریف عملیاتی متغیرها گفتار دوم: ادبیات موضوع مبانی نظری مقدمه کیفیت خدمات فرمولهای کیفیت مدیریت کیفیت فراگیر ابعاد کیفیت و کیفیت خدمات مقیاس سرو کوال مدل گپ از کیفیت خدمات یک رهیافت تعدیل شده برای مدل گپ فرمول ارزش از نظر مشتری نتایج ارائه شده برا ی مشتری کیفیت خدمات در قیاس با کیفیت محصولات رضایت مشتریان شناخت مشتری و انتظارات وی ایجاد رضایت یا نارضایتی نظریه ی سه فاکتوری رضایت مشتری مدل تبول مزایای رضایت مشتری سنجش رضایت مشتریان شکایت مشتریان مدلهای رفتار شکایت آمیز عوامل موثر بر رفتار شکایت آمیز واکنشهای جمعی متشکل نسبت به شکایت مشتری رفتار خروجی و کنار گذاری محصول یا خدمات مدیریت شکایتهای مشتریان ضرورت بررسی شکایتهای مشتریان آغاز به کار بررسی شکایتهای مشتریان بهبود خدمات خدمات پس از فروش تحولات صنعت خودرو جهان ابعاد خدمات پس از فروش پیش نویس طرح تولید و واردات خودرو و قطعات عوامل ملموس و ناملموس خدمات پس از فروش صنعت خودرو خودرو در آمریکا خودرو در اروپا صنعت خودرو در ایران و … این پژوهش با هدف بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر میزان رضایت مشتریان در شرکت مزدا یدک (گروه صنعتی بهمن) صورت گرفته است، تا با شناسایی عوامل موثر بر رضایت و شکایت مشتریان، شرکت مزدا یدک را در کسب سطوح بالای رضایت در مشتریان یاری رساند. بدین منظور فرضیه و هدفهایی تعریف شده است. واحد آماری پژوهش مالکان خودروی سواری مزدا ۳۲۳ (یکی از تولیدات گروه صنعتی بهمن) که شماره پلاک سمت راست آنها زوج باشد را شامل می شود که از خدمات پس از فروش ارائه شده توسط نمایندگی مجاز شرکت مزدا یدک، خدمات پس از فروش دریافت می کنند. برای گردآوری داده های مورد نیاز از ابزار پرسشنامه و پژوهش میدانی استفاده شده است. بدین منظور پرسشنامه ای حاوی بیست و یک سؤال بین واحدهای آماری که به صورت نمونه گیری تصادفی انتخاب شده است، توزیع گردید. پس از جمع آوری و تلخیص داده ها، فرضیه ها در سطح خطای ۵% براساس روش آماری آزمون t مورد بررسی قرار گرفتند سپس نتیجه گیری از آزمون فرضیه ها صورت گرفت. در مجموع نتیجه ها حاکی از آن بود که بین کیفیت خدمات پس از فروش و رضایت مشتریان ارتباط و همبستگی بالایی وجود دارد، پرداخت مالی (اجرت) و پرداخت غیرمالی (زمان و زحمت) مشتریان با خدمات دریافتی متناسب نیست و در بروز شکایتهای مشتریان نارسایی های عوامل ملموس (عینی) پس از فروش بیشتر از نارسایی های عوامل ناملموس (ذهنی) موثر است. در نهایت، براساس نتیجه های پژوهش، پیشنهادهایی نیز به شرکت مزدایدک ارائه شده است.
فرمت فایل دانلودی: .pptx فرمت فایل اصلی: pptx تعداد صفحات: 29 حجم فایل: 859 قیمت: 3500 تومان
بخشی از متن: بخشی از متن پاورپوینت مزایای مدیریت ارتباط با مشتری * کاهش هزینه بازاریابی و فروش *شناسایی الگوی مصرف مشتری *افزایش مشتریان وفادار * جذب آسان تر مشتریان * درک نیازهای مشتریان * افزایش رضایت مشتری * کاهش هزینه جلب مشتری * محصولات و خدمات سفارشی سازی *استراتژی های بازاریابی *کمک در جمع آوری اطلاعات * افزایش درآمد
فهرست مطالب تعریف مدیریت ارتباط با مشتری تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری مزایای مدیریت ارتباط با مشتری اصول مدیریت ارتباط با مشتری انواع رویکرد در مدیریت ارتباط با مشتری معرفی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری مقایسه استراتژی بازاریابی و CRM تفاوت های محصول مداری و مشتری مداری فرآیند مهم در تامین رضایت مشتری انواع رضایت مشتری رضایت اطلاعاتی رضایت عملکردی رضایت از ویژگی های محصول رضایت شخصی رضایت و یا عدم رضایت مشتری مزایای رضایت مشتری موفقیت پروژه های مدیریت ارتباط با مشتری شکست پروژه های مدیریت ارتباط با مشتری نتیجه گیری