خرید، فروش و بازاریابی فایل های قابل دانلود. مرجع بزرگ دانلود پاورپوینت، جزوه درسی و انواع فایل های دانلودی نفیس فایل فروشگاه ساز رایگان فایل با قابلیت فروشگاه فایل و خرید و فروش فایل و محصولات دانلودی همراه با سیستم همکاری در فروش فایل است.
فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: DOCX تعداد صفحات: 16 حجم فایل: 439 قیمت: 12900 تومان
بخشی از متن: توضیحات: فایل تحقیق آشنایی با نوشتن توضیحات محصولی که می فروشد، در حجم 16 صفحه آماده پرینت برای دانشجویان رشته بازاریابی.
بخشی از متن: مقدمه با تخصصی شدن و پیشرفته شدن فرایند دیجیتال مارکتینگ، فروش محصولات فروشگاه اینترنتی نیز دشوارتر شده و احتیاج به توضیح محصول با محتوای عالی برای ترغیب کاربران به خرید از این نوع محصولات دارند. در این برهه از زمان کمتر کسی است که حداقل، تجربه ی یک بار خرید از یک فروشگاه اینترنتی را نداشته باشد و با آن آشنا نباشد. از همین روی در کسب و کار فروش آنلاین خود، بایستی نهایت دقت و ظرافت خود را به کار برده تا بتوانید از راه های غیر مستقیم، کاربران را ترغیب به خرید محصول مورد نظر خود نمایید. در این مقاله سعی بر آن شده تا شما را با چندین مورد، نوشتن توضیحات برای محصولات، آشنا ساخته، که از طریق آن می توانید فروش محصولات خود را به حداکثر برسانید؛ پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشد. 9 درس برای نوشتن توضیحاتی که به فروش محصولات می انجامد اشتباه بزرگی است که از همان لحظه ی اول، از بازدیدکننده بخواهید که حتما از این محصول تهیه و خریداری نمایید، زیرا که با این حرکت نه تنها به خرید از محصول شما ترغیب نمی شود، بلکه نتیجه ای کاملاً برعکس بر تصمیم گیری او خواهد داشت. برای اینکه نرخ تبدیل مشتری به درستی و در مسیر اصلی خود صورت پذیرد، لازم است تا به توضیحاتی درست و بر پایه ی اصول در مورد محصولات پرداخته شود. چرا که مهم ترین بخش، همین توضیحاتی می باشد که در مورد محصولات می دهیم. چنانچه مایل به رسیدن به موفقیت در زمینه ی فروش محصولات خود می باشید، لازم است تا نگارش مربوط به توضیح محصول را به افراد کاربلد و ماهر در امر بازاریابی بسپارید. در ادامه به معرفی 9 راهکار که برای نوشتن توضیحات لازم است خواهیم پرداخت که با بکار گیری این روش ها می توانید فروش محصولات خود را به حداکثر میزان ممکن برسانید. 1. به کار بردن تصاویر باکیفیت و مناسب با توضیح محصول چنانچه بهترین و عالی ترین محتوا را برای توضیح محصول ارائه دهید، باز هم آنگونه که باید و شایسته است محصول شما به چشم نمی آید. چرا که اولین و مهم ترین نکته در ترغیب کاربران به سمت محصول شما، استفاده از تصاویر با کیفیت و زیبا از محصولی می باشد که قرار است به فروش برسد. و ...
فهرست مطالب: مقدمه 9 درس برای نوشتن توضیحاتی که به فروش محصولات می انجامد 1. به کار بردن تصاویر باکیفیت و مناسب با توضیح محصول 2. استفاده از زبان نوشتار طبیعی و خواندن آسان برای توضیح محصول مورد نظر 3. تاکید بر روی منافع محصول مورد نظر 4. مدنظر قرار دادن بهینه سازی برای موتورهای جستجو (SEO) 5. تعیین و شناسایی مشتری هدف برای ارائه ی توضیح محصول 6. ذکر جزئیات در نوشتن توضیح محصول (توضیح کامل محصول) 7. استفاده از کلماتی با قدرت نفوذ زیاد برای فروش حداکثری محصول 8. پرداختن به نقد و بررسی محصول در قسمت توضیح محصول 9. نوشتن جملات مرتبط با توضیح محصول به صورت منظم، دقیق و منسجم جمع بندی و نتیجه گیری مراجع و مآخذ
این فایل با فرمت WORD در 16 صفحه آماده پرینت برای دانشجویان رشته بازاریابی تهیه شده است.
فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: DOCX تعداد صفحات: 12 حجم فایل: 1128 قیمت: 11900 تومان
بخشی از متن: توضیحات: دانلود فایل تحقیق راهکارهای افزایش رتبه سایت با فرمت WORD، در حجم 12 صفحه آماده پرینت. یکی از دغدغه های مدیران سایت افزایش رتبه سایت محسوب می شود. بهبود و افزایش رتبه سایت دارای روش های گوناگونی می باشد که باید به صورت اصولی انجام شوند...
بخشی از متن: مقدمه: با پیشرفت علم و فناوری، بسیاری از اشخاص برای گسترش کسب و کار خود به ساخت سایت و وب سایت اقدام می کنند. برای بهتر دیده شدن سایت باید اقداماتی را جهت افزایش رتبه سایت انجام داد تا بازدید سایت افزایش یابد. حال مهم ترین سوال برای صاحبان کسب و کار اینترنتی این موضوع است که چگونه رتبه سایت خود را افزایش دهیم؟ افزایش رتبه سایت به افزایش بازدید و در نتیجه فروش بیشتر کسب و کارهای اینترنتی منجر خواهد شد. به همین دلیل افزایش رتبه و بازدید سایت به یکی از دغدغه های اساسی صاحبان سایت ها تبدیل شده است. روش های زیادی برای بهبود رتبه سایت در جستجوی گوگل وجود دارد که ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با چگونگی افزایش رتبه سایت و قرار گرفتن در صفحه اول گوگل آشنا خواهیم کرد؛ بنابراین تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. چرا مدیران سایت درصدد افزایش رتبه سایت خود هستند؟ همانطور که میدانید، امروزه با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از صاحبان مشاغل به کسب و کار اینترنتی در حوزه فعالیت خود مشغول شده اند. استفاده از سایت برای ارائه محصول و خدمات یکی از بهترین گزینه ها در زمینه فعالیت اینترنتی محسوب می شود. همواره یکی از دغدغه های مدیران سایت، بهبود و افزایش رتبه سایت در گوگل می باشد که باید با استفاده از روش های اصولی و نوین انجام شود. حال سوال این است که چرا مدیران سایت در پی افزایش رتبه سایت خود هستند؟ پاسخ این سوال بسیار ساده است، در واقع افزایش رتبه سایت در گوگل سبب می شود که سایت شما در بالاترین نتایح موتورهای جستجو گوگل ظاهر شوند و این موضوع باعث کلیک بیشتر و در نتیجه بازدید بالاتر از سایت شما خواهد شد. افزایش بازدید سایت و قرارگیری محصولات با کیفیت در سایت به فروش بیشتر منجر می شود.بنابراین هر اندازه سایت دارای رنک بالاتری باشد، بازدید و فروش آن نیز بیشتر خواهد بود. مدیران سایت باید با استفاده از تکنیک های اصولی به افزایش رتبه سایت خود اقدام نمایند. و ...
فهرست مطالب: مقدمه چرا مدیران سایت درصدد افزایش رتبه سایت خود هستند؟ سئو سایت چیست؟ 10 راهکار افزایش رتبه سایت در گوگل بهبود سایت از طریق تولید محتوا استفاده از کلمه کلیدی مناسب برای محتوای سایت افزایش بازدید سایت از طریق تبلیغات اینترنتی محتوای سایت خود را به طور مداوم به روز رسانی کنید به لینک توجه بیشتری کنید توجه به سرعت سایت استفاده از نقشه سایت چگونه باعث افزایش رتبه سایت می شود؟ سایت خود را واکنش گرا طراحی کنید توجه به متاتگ ها در سایت امنیت سایت خود را افزایش دهید جمع بندی
این فایل با فرمت DOCX در حجم 12 صفحه قابل ویرایش برای ارائه کلاسی دانشجویان تهیه شده است.
فرمت فایل دانلودی: .pdf فرمت فایل اصلی: pdf تعداد صفحات: 100 حجم فایل: 1704 قیمت: 5500 تومان
بخشی از متن: این کتاب حول محور ازدواج و عشق می باشد. مقدمه: عشق نیز همانند هر پدیده دیگری در زندگی باید مورد شناسایی و ارزیابی قرار بگیرد. ابعاد، انواع، محتوا و پیام عشق قابل بررسی و طبقه بندی است. چه بهتر که این مهارتها را یاد بگیریم تا به کسی که شایستگی زندگی با ما را ندارد دل نبندیم و از کسی که برایمان ایده آل و مناسب است هم غافل نشویم.
فرمت فایل دانلودی: .pptx فرمت فایل اصلی: ppt تعداد صفحات: 27 حجم فایل: 1563 قیمت: 10000 تومان
بخشی از متن: واقعه غدیر از مهمترین وقایع تاریخ اسلام است که حضرت محمد(ص) هنگام بازگشت از حجه الوداع در هجدهم ذیالحجه سال دهم هجری قمری در مکانی به نام غدیرخم، امام علی (ع) را ولی و جانشین خود معرفی کرد و حاضران که بزرگان صحابه نیز در میانشان بودند در آنجا با امام علی (ع) بیعت کردند. حضرت محمد(ص) و دیگر معصومان این روز را عید خواندهاند و مسلمانان، بویژه شیعیان این روز را جشن میگیرند.
» فهرست مطالب: مقدمه آغاز سفر حج خطبه غدیر اقدامات عملی بر فراز منبر لقب امیرالمؤمنین ظهور جبرئیل در غدیر معجزه غدیر پایان مراسم غدیر
فرمت فایل دانلودی: .pptx فرمت فایل اصلی: ppt تعداد صفحات: 31 حجم فایل: 630 قیمت: 12000 تومان
بخشی از متن: خود شناسی به معنای شناخت خود با همه استعدادها و نیروها برای رسیدن به کمال، که مورد تاکید آیات و روایات بوده و راههای مختلفی برای رسیدن به آن وجود دارد. مهمترین فایده خودشناسی، خداشناسی است. حضرت محمد(ص) می فرماید: "هر کس خود را شناخت، خدای خود را شناخته است."
» فهرست مطالب: خودشناسی راه های خودشناسی فواید خود شناسی محور های خود شناسی آثار خودشناسی خداشناسی خود سازی رشد و کمال انسان مبارزه با نفس مصونیت از آلودگی هدایت تأمین سعادت بشر حفظ تعادل روحی رستگاری در آخرت
فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: pptx تعداد صفحات: 71 حجم فایل: 285 قیمت: 15000 تومان
بخشی از متن: این پاورپوینت با موضوعآشنایی با حسابداری مدیریت با 71 اسلاید با عناوین زیر •تعریف اطلاعات تهیه شده توسط حسابداری مدیریت
•تفاوت حسابداری مالی و مدیریتی
•ارتباطات اطلاعات تهیه شده توسط حسابداری مدیریت با چهار وظیفه اصلی مدیریت
•اولین و مهمترین وظیفه مدیریت
•وظایف مدیر
•مدیریت استراتژی و مدیریت هزینه استراتژیک
•نقش اطلاعات مدیریت هزینه در سازمان های مختلف
•کاربرد های اطلاعات مدیریت هزینه •محیط تجارت معاصر •توجهات اجتماعی , سیاسی و فرهنگی •*بهینه کاوی (تراز سنجی) •*ابزارها و فنون مورد استفاده توسط مدیران در عصر حاضر •منابع
تعریف اطلاعات تهیه شده توسط حسابداری مدیریت
منظور از اطلاعات مدیریت هزینه که توسط حسابداران مدیریت تهیه می شود ، اطلاعاتی است که مدیران را قادر می سازد تا وظایف خود را به گونه ای موثر در سازمان های غیر انتفاعی و واحدهای تجاری انجام دهند .
این اطلاعات شامل اطلاعات مالی (در رابطه با هزینه ها ، بهای تمام شده و درآمدها ) و نیز اطلاعات غیر مالی درباره میزان بهره وری ،کیفیت و سایر عوامل کلیدی است که در موفقیت شرکت دخیل هستند.
اطلاعات مالی به تنهایی ممکن است گمراه کننده باشد ، زیرا درآن نگرش کوتاه مدت وجود دارد.
بعنوان مثال ، سود ماه گذشته شرکت نمی تواند به تنهایی اطلاع خوب و
کاملی باشد.
موفقیت در محیط رقابتی نیازمند توجه به عوامل بلند مدتی نظیر پیشرفت در تولید ، کیفیت محصول و خدمات پس از فروش دارد .
بنابراین ، اطلاعات مدیریت هزینه ( بهای تمام شده ) بسیار ارزشمند است
زیرا باعث می شود تا یک شرکت در محیط رقابتی موفق شود و از اینرو برای شرکت ارزش ایجاد شود
ارتباطات اطلاعات تهیه شده توسط حسابداری مدیریت با چهار وظیفه اصلی مدیریت
حسابداری مدیریت ، اطلاعات مربوط به مدیریت بهای تمام شده و هزینه ها را به منظور استفاده در اجرای چهار وظیفه اصلی مدیریت شرکت فراهم می آورد.
این چهار وظیفه عبارتند از :
1 - مدیریت استراتژیهای شرکت
2 - برنامه ریزی و تصمیم گیری
3 - کنترل عملیات و مدیریت
4 - تهیه صورتهای مالی
مدیریت استراتژی و مدیریت هزینه استراتژیک
مدیریت راهبردی اثر بخش نقش مهمی در موفقیت شرکت یا سازمان دارد.
افزایش سطوح رقابت در عرصه بین اللملی فناوری های جدید و تغییر در فرآیند کسب و کار موجب شده تا مدیریت هزینه پویایی و اهمیت بیشتری نسبت به قبل پیدا کند . مدیران باید همیشه نگرش رقابتی داشته باشند و برای این منظور وجود استراتژی رقابتی در شرکت ضروری است .
مدیریت استراتژی و مدیریت هزینه استراتژیک_نگرش یکپارچه •تاکید براستراتژی مستلزم فکر خلاق و نگرشی یکپارچه است . منظور از نگرش یکپارچه یعنی توانایی برای شناسایی و حل مشکلات از چندین بعد با کمک پرسنل چند مهارته که خود را مسئول تنها یک کار نمی دانند. •دراین نگرش بجای اینکه مشکل در قالب یک وظیفه قرار گیرد (مثلا مشکل تولید . مشکل بازاریابی یا مشکل تامین مالی و حسابداری و ...) یک گروه چند وظیفه ای با استفاده از رویکرد یکپارچه و ترکیب مهارت های گوناگون بصورت همزمان سعی در برطرف نمودن مشکلات می کنند.
کاربرد های اطلاعات مدیریت هزینه
به عبارت دیگرممکن است انجام هزینه بنحو اثر بخش و کارآ در این شرکت ها و سازمان ها در جه اهمیت بالایی نداشته باشند. بلکه آنچه که اهمیت دارد انجام وظایف و ماموریت های مشخص شده برای این سازمانهاست .
اما این سازمان ها هم آرام به این سمت حرکت می کنند که با استفاده از اطلاعات مدیریت هزینه منابع مالی خود را به گونه ای کار آ و اثر بخش بکارگیرند.
خصوصا در سازمان های غیرانتفاعی توانایی برای پیش بینی تاثیر کاهش درمیزان بودجه برای مقابله با پیامدهای آن بسیار مهم است .
محیط تجارت معاصر
در سالهای اخیر ، تغییراتی در محیط تجارت رخ داده است که باعث تحولات چشم گیر در مدیریت هزینه شده است .از جمله این تغییرات محیطیافزایش رقابت جهانی پیشرفت در فناوری های اطلاعاتی و تولیدی سیستم نوین اقتصادی، تمرکز بیشتر روی مشتریان ، تغییر ساختار مدیریت و اداره شرکت، و تغییر در محیط اجتماعی ، سیاسی ، و فرهنگی است که در ادامه بطور خلاصه در خصوص هر یک از آنها توضیحاتی داده می شود.
*ابزارها و فنون مورد استفاده توسط مدیران در عصر حاضر .1بهینه کاوی (ترازسنجی) .2مدیریت کیفیت جامع .3بهبود مستمرفرایندها(کایزن) .4هزینه یابی و مدیریت بر مبنای فعالیت .5مهندسی مجدد .6تئوری محدودیت .7هزینه یابی هدف .8هزینه یابی چرخه عمر .9کارت ارزیابی متوازن
مدیریت کیفیت جامع
مدیریت کیفیت جامع ، تکنیکی است که مدیران با استفاده از آن ، خط مشی ها و رویه هایی را تدوین می کنند تا مطمئن شوند کالاها و خدمات شرکت بالاتر از انتظارات مشتریان است .
این تکنیک شامل افزایش قابلیت های کاربردی محصولات شرکت ، اعتبار، دوام و توانایی ارائه خدمت محصولات است.
هزینه یابی و مدیریت بر مبنای فعالیت •بسیاری از شرکتها دریافته اند که می توانند طراحی ، هزینه یابی محصول ، کنترل عملیات و کنترل مدیریت خود را از طریق تحلیل فعالیت ها ، بهبودبخشند. •تحلیل فعالیت ها ، مبنایی برای هزینه یابی بر مبنای فعالیت (ABC) ومدیریت بر مبنای فعالیت ((ABMفراهم می آورد. •از هزینه یابی بر مبنای فعالیت برای افزایش دقت تحلیل هزینه استفاده می شود که این کار با ردیابی دقیق تر هزینه ها و بخصوص هزینه های سرباربه محصول یا یک مشتری خاص ، صورت می گیرد.
مهندسی مجدد •مهندسی مجدد فرآیندی است که به جهت مزایای رقابتی اش در شرکتها انجام می شود . •زمانی که یک شرکت وظایف عملیاتی و مدیریتی اش را سازماندهی مجدد می کند ، غالباً یک سری فعالیت ها تعدیل ، ترکیب یا حتی حذف میشوند. •بعبارت دیگر مهندسی مجدد ، طراحی دوباره فرآیندهای شرکت ،پیاده سازی یک تفکر اساساً متفاوت نسبت به قبل و طراحی ریشه ای )ازنو(فرآیند های در جهت بهبود در معیارهای ارزیابی عملکرد شرکت )نظیرهزینه ، کیفیت و سرعت است .
فرمت فایل دانلودی: .pptx فرمت فایل اصلی: ppt تعداد صفحات: 33 حجم فایل: 811 قیمت: 10000 تومان
بخشی از متن: شادی یکی از نیازهای اساسی زندگی و عاملی برای رشد و موفقیت است. نظام هستی به گونه ای است که اسباب شادی را برای انسان فراهم می کند؛ آبشارهای زیبا، گل های رنگارنگ، صحنه طلوع خورشید، باران لطیف، پرندگان زیبا و نغمه سرایی آن ها و بسیاری دیگر از پدیده های شگفت انگیز جهان، شادی را برای ما به ارمغان می آورند.
» فهرست مطالب: مقدمه ضرورت شادی کنترل شادی آداب و شرایط شادی معیارهای شادی عوامل شادی فواید شادی
فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: pptx تعداد صفحات: 66 حجم فایل: 1269 قیمت: 18000 تومان
بخشی از متن: این پاورپوینت با موضوع کشاورزی ارگانیک با 66 اسلاید با عناوین زیر
مقدمه
تعریف کشاورزی ارگانیک
مفاهیم کلیدی درکشاورزی ارگانیک
کارهای ممنوع در سیستم کشاورزی ارگانیک
چه محصولاتی محصولات ارگانیک گفته میشود؟
ارزش مصرف مواد غذایی ارگانیک
محصولا ت سالم
غذاهای ارگانیک
معیار فرآورده های حیوانی ارگانیک
ده علت برای لزوم حرکت به سوی کشاورزی ارگانیک
اهداف کشاورزی ارگانیک
تفکرات و ذهنیت غلط درباره کشاورزی ارگانیک
عواملی که بر سلامت گیاهان اثر دارد؟
روشهای کنترل افات در کشاورزی ارگانیک
کاربرد آفت کش ها
تعریف برچسب ارگانیک
مقدمه
کشاورزی ارگانیک (کشاورزی آلی، طبیعی یا زیستی)، نوعی کشاورزی است که در تولید و فرآوری محصولات آن از کودهای شیمیایی، سموم، هورمونها و دگرگونیها و دستکاریهای ژنیتیکی استفاده نشود و همه مراحل تقویت زمین، کاشت و برداشت با استفاده از نهادههای طبیعی (همچون کود زیستی= کمپوستها- حشرات سودمند) باشد.
کشاورزی ارگانیک سیستمی تولیدی است که سلامت خاک، اکوسیستم ها و انسان را پایدار می سازد و بر فرایند بوم شناسانه، تنوع زیستی و چرخه های سازگار با شرایط محلی تکیه دارد تعریف کشاورزی ارگانیک
کشاورزی ارگانیک، یک سیستم مدیریتی جامعی است که ■کمیت و کیفیت محصولات از تولید تا فرآوری و انتقال به مصرف کننده ■سلامت خاک، گیاه، حیوان، انسان، میکروارگانیسمها، ■ محیط سیاره زمین بعنوان یک موجود زندة واحد، ■ اصول اکولوژیکی، ■ محیط زیست، ■ اصول عدالت و روابط اجتماعی، احترام به مخلوقات ■ اصول پایداری زیستی در آن مد نظر است مفاهیم کلیدی درکشاورزی ارگانیک
کشاورزی ارگانیک، حرکت رو به عقب نیست. در این سامانه، دانش بومی با علم جدید ترکیب میشود و در عین حال با سایر روشهای نوین مدیریت، سازگار است. مزارع ارگانیک همچون دیگرزمینهای زراعی به خوبی آماده شده و نیازمند مدیریت قوی، به ویژه در مورد خاک و آفات است.
کارهای ممنوع در سیستم کشاورزی ارگانیک استفاده از علفکشها، آفت کشها و کودهای شیمیایی استفاده از فرآوردههای ژنتیکی در هر شکل استفاده از فاضلاب شهری دگرگونیهای ژنتیکی هورمون ها چه محصولاتی محصولات ارگانیک گفته میشود؟ محصولاتی که تولید ، فرآوری ، بسته بندی ، نگهداری ، حمل و نقل و عرضه آن ها در بازار تحت کنترل و پایش یک استاندارد معتبر بین المللی ،منطقه ای و یا ملی ارگانیک صورت می گیرد. در تولید محصولات ارگانیک شاخص های محیط زیستی ، بهداشتی ،اجتماعی و ایمنی رعایت شده است
روشهای کنترل افات در کشاورزی ارگانیک
روشهای کننرل آفات که میتوان به عنوان محورهای کاربردی در کشاورزی ارگانیک به آنها پرداخت، بنا بر استانداردهای کشاورزی ارگانیک به ترتیب اولویت عبارتند از:
روش مکانیکی: mechanical method در این شیوه به روش دستی یا با استفاده از ابزارهای ابتدایی به طور مستقیم به حذف جمعیت آفت در اکوسیستم زراعی اقدام میشود. نصب توریهای حشرات، آغشته نمودن تنه درختان به مواد چسبناک، کندن گودال، جمع آوری مستقیم حشرات، استفاده از تلههای تصافی و جاذب از متداولترین روشهای کنترل کننده حشرات در مبارزه مکانیکی است.
تعریف برچسب ارگانیک عبارت است از متن نوشتاری، چاپی یا گرافیکی که با هدف شناساندن محصول به آن الصاق می شود یا در مجاورت محصول به نمایش گذارده می شود.
فرمت فایل دانلودی: .pptx فرمت فایل اصلی: ppt تعداد صفحات: 34 حجم فایل: 1161 قیمت: 10000 تومان
بخشی از متن: ارزشیابی توصیفی الگویی کیفی است که سعی می کند به عمق و کیفیت یادگیری همه جانبه دانش آموزان توجه کند و توصیفی از وضعیت یادگیری آنها ارائه دهد که موجب اصلاح و بهبود و توسعه مهارت ها، دانش ها و نگرش های دانش آموزان می شود.
» فهرست مطالب: ارزشیابی توصیفی اهداف ارزشیابی توصیفی ابزار های ارزشیابی توصیفی ویژگیهای ارزشیابی توصیفی گام های اجرایی ارزشیابی توصیفی گام اول (شناخت اهداف و انتظارات آموزشی و نشانه های تحقق آن) گام دوم (جمع آوری اطلاعات) گام سوم (تحلیل، تفسیر و داوری اطلاعات) گام چهارم (تصمیم گیری) گام پنجم (بازخورد) محاسن ارزشیابی توصیفی معایب ارزشیابی توصیفی نتیجه گیری
فرمت فایل دانلودی: .pptx فرمت فایل اصلی: ppt تعداد صفحات: 16 حجم فایل: 963 قیمت: 7500 تومان
بخشی از متن: فرد باید سه تا پنج بار در هفته برای مدت زمان بیست تا پنجاه دقیقه ورزش کند تا ضربان قلب تان به میزان هدف برسد. در مجموع سی دقیقه فعالیت متوسط در هر روز مانند بالا رفتن از پله، پیاده روی تا محل کار و یا باغبانی می تواند برای سلامتی شما مفید واقع شود.
» فهرست مطالب: اثرات ورزش بر قلب عکس العمل قلب به ورزش ورزش های مفید برای قلب تاثیر ورزش در بیماری های قلبی مشورت با پزشک حرکات کششی مناسب برای بیماران قلبی ورزش های استقامتی برای بیماران قلبی فواید تمرینات منظم بهترین ورزش ها برای سلامت قلب