خرید، فروش و بازاریابی فایل های قابل دانلود. مرجع بزرگ دانلود پاورپوینت، جزوه درسی و انواع فایل های دانلودی نفیس فایل فروشگاه ساز رایگان فایل با قابلیت فروشگاه فایل و خرید و فروش فایل و محصولات دانلودی همراه با سیستم همکاری در فروش فایل است.
فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: ppt تعداد صفحات: 151 حجم فایل: 1567 قیمت: 68000 تومان
بخشی از متن:
دراین فایل مطالب ارزشمند در زمینه شناخت بازار وآنالیزرقبا از دیگاه های صاحب نظر بازاریابی با ۱۵۱ اسلاید ویژه ارائه می گرددو می تواندبرای مدیران کلیه کسب و کارها و سازمان های تولیدی و خدماتی ،همچنین دانشجویان کلیه رشته و کارمندان محترم در کلیه صنوف و کلیه عزیزانی که بازاریابی وتحلیل رقبا را ارزشمند می دانند ؛قرار گیرد
اگر تحلیل رقبای حرفه ای را انجام نداده اید :
وارد بازار نشوید به فکر توسعه محصول و بازار نباشید استراتژی های بازاریابی و تبلبغات خود را تنظیم نکنید. برای بقا و تبدیل شدن به برندی ماندگار برنامه ریزی نکنید.
بخش تحلیل رقبا، یکی از بخشهای اساسی و کلیدی در تدوین استراتژی یک کسبوکار هست.که بدون توجه به آن انجام هر کاری اشتباه و هزینه زاست باید بدانید کسب و کارها به دو دلیل تحلیل رقبا را انجام می دهند اولا شما از طریق این تجزیهوتحلیل، با آگاهی از بازار وارد حوزه کاری خود میشوید و ثانیا یک تفاوت و تمایزی را نسبت به رقبا برای شما ایجاد خواهد کرد.
هدف از این تحلیل، شناخت منابع، عملکرد و نتایجی است که موجب میشود آن رقیب متمایز شود. با استفاده از این اطلاعات و بر اساس اقدامات راهبردی میتوان با رقبا مقابله و یا آنها را در بازار منزوی کرد.
باید بدانید تحلیل رقبا درک واضح و روشنی از رقبا به شما می دهد چرا که یکی از پایههای استراتژی، توجه به رقبا، شناخت آنها و تلاش برای پیشیگرفتن از آنهاست.
مزایای تحلیل و انالیز رقبا
تحلیل رقبا مزایا زیادی برای کسب و کارها دارد که نباید از آن چشم پوشی کنند. در ادامه می توانید مهم ترین مزایای شناخت و آنالیز رقبا را با هم مرور می کنیم:
شناخت کامل رقبای بالفعل و رقبای بالقوه شناخت نقاط ضعف و قوت رقبا شناخت استراتژی تبلیغات رقبا و پیشی گرفتن از آنان شناخت سهم رقبا از بازار شناخت نیازهای پاسخ داده نشده مشتریان شناسایی فاکتورهای تمایز رقبا تحلیل فرصتهای بالقوه بازار شناسایی تهدیدات بالقوه رقبا برای کسبوکار خود یافتن بازارهای جدید تدوین استراتژی بازاریابی جامع برای تبلیغ محصول خود گسترش محصول شناختن مزیت رقابتی خود نسبت به رقبا پیش بینی تهدیدات بالقوه از جانب رقبا
مخاطبین
صاحبین کسب و کارهای اینستاگرامی
مدیران بازاریابی کسب و کارها
دیجیتال مارکترها
مدیران کسب و کارها
استراتژیست ها فهرست؛
چرا آنالیز غاز همسایه شما برایتان اهمیت دارد؟
مرغ یا غاز؛ نگاهی متفاوت به تحلیل رقبا
چطور رقبای خود را شناسایی کنید
چه شاخصهایی را از عملکرد رقبا برایتان تحلیل میکنیم؟
مشتری بیشتر شما را میشناسد یا رقبایتان را؟
مراحل تجزیه و تحلیل رقبا در جستجوگرها و دیجیتال مارکتینگ
تحلیل رقبا چیست و چگونه انجام میشود؟
مفهوم تحلیل رقبا
مزایای تحلیل رقبا
جمعآوری اطلاعات رقابتی
تحقیق رقبا
مراحل تحلیل رقبا
تعیین اهداف رقبا
شناسایی خط مشی رقبا
ارزیابی نقاط قوت و ضعف رقبا
قربانی ارزیابی غلط خودنشوید
برآورد الگوهای واکنشی رقبا
انتخاب رقبا برای حمله یا گریز
چگونه شناخت رقبا شما را به برند محبوبتری تبدیل میکند؟
چرا شناخت رقبا اهمیت دارد؟
با رقیبان روبهرو شوید
چه کسانی رقیب ما هستند؟
در مسیر شناخت قدم بگذارید
روشهای شناخت و آنالیز رقیبان
ده رقیب برتر خود را بشناسید
ابزارهای جستجوی رقبا
تجزیه و تحلیل و مقایسه محتوای رقبیبان با خود
از شبکههای اجتماعی غافل نشوید
مهمترین ابزارهای آنالیز رقبا در سئو در ۲۰۲۰
مزیت های آنالیز رقبا
شرکت ها باید در تجزیه و تحلیل رقبا چه اطلاعاتی درباره رقبای خود بدست آورند؟
مراحل اصلی تجزیه و تحلیل رقبا
نحوه شناسایی رقبای شرکت در تجزیه و تحلیل رقبا
شرکت ها در برخورد با مسایل رقابتی باید چه اقدامی انجام دهند؟
دیدگاه صنعت در تجزیه و تحلیل رقبا
دیدگاه بازار در تجزیه و تحلیل رقبا
تعیین اهداف رقبا در تجزیه و تحلیل رقبا
شناسایی خط مشی های رقبا در تجزیه و تحلیل رقبا
مدنظرقراردادن جزئیات خط مشی های تحقیق و توسعه
ارزیابی نقاط قوت و ضعف رقیب
منابع اطلاعاتی ثانویه
برآورد الگوهای واکنشی رقبا
تجزیه و تحلیل عکس العمل رقیب
به کدام یک از رقبا باید حمله کرد و از کدام یک باید دوری جست
رقبای قوی یا ضعیف
رقبای خوب کردار یا رقبای بدکردار
رقبای خوب کرداروتبعیت ازقواعد صنعت
سیستم اخبار واطلاعات رقابتی
تحلیل رقبا در بازرایابی
مدل تحلیل رقبا
تحلیل و آنالیز رقبا در دنیای کسب و کار آنلاین و تاثیر آن در بازار رقابتی
چرا انجام تحلیل و آنالیز رقبا مهم است؟
مراحل آنالیز و تحلیل رقبا
انواع رقابت های تجاری
بررسی وب سایت و تجارب مشتری رقبا
بررسی جایگاه رقبا در بازار
شناخت رقبا با رویکرد دید بیشتردرعرصه رقابت
تجزیه و تحلیل قیمت گذاری رقبا
تحلیل و آنالیز رقبا با بازبینی مداوم
بازبینی شبکه های اجتماعی
هم چنین برای تحلیل و آنالیز رقبا در شبکه های اجتماعی باید به سوالات زیر پاسخ دهید:
برای آنالیز رقبا از کجا شروع کنیم؟
اقدامات آنالیز رقبا
چه کسانی این استراتژی را مدیریت می کنند؟
مثال مایکرو سافت و آی بی ام
۴ ابزار کاربردی آنالیز رقبا
چگونه رقبا را آنالیز کنیم؟ و چرا آنالیز رقبا در کسب و کار اینترنتی مهم است؟
اطلاعات مهم وحیاتی رقبا
شناخت رقبا با رویکرد تحلیل رقابتی
المان های مهم در تحلیل رقبا در کسب و کار اینترنتی
بررسی روشهای تبلیغ
بررسی تکنیکهای فروش
بررسی ایمیل مارکتینگ
چطور رقیبان مان را در کسب و کار تحلیل کنیم؟
مزیت رقابتی چیست؟
چرا مزیت رقابتی از اهمیت بالایی برخوردار است؟
زنجیره ارزش
استراتژی رهبری هزینه
راهنمای بررسی رقبا در فضای آنلاین
با خرید کردن رقیبتان را آنالیز کنید
از چه روش هایی برای تبلیغات و بازاریابی استفاده می کنند
روش های ارتباط با مشتری را بررسی کنید
محتوای آن ها را آنالیز کنید
آنالیز دیجیتال مارکتینگ رقباء درپزشکی
چرا به آنالیز قوی در حوزه سلامت نیاز دارید؟
راه حل های تجزیه و تحلیل داده ها پزشکی
روش های جمع آوری اطلاعات
پرسش و پاسخ از همکاران تجاری و رقبا
مراجعه به عنوان مشتری به شرکت های رقیب
۳ نکته برای تحلیل رقبا
تحلیل سوات درباره رقبا
پس از تحلیل رقبا اکنون نقاط قوت و نقاط ضعف خود را تحلیل کنید
چرا آنالیز رقبا در تجارت الکترونیک اهمیت دارد؟
تحلیل رقبا و بنچ مارک در بازاریابی محتوایی چگونه است؟
چرا تحلیل رقبا و بنچ مارک در بازاریابی محتوایی مهم است؟
بنچ مارک یا تحلیل رقبا چیست؟
۶ نکته در تحلیل رقبا و اثرات آن بر استراتژی دیجیتال مارکتینگ
تجزیه و تحلیل رقبا در اینستاگرام چگونه انجام می شود؟
برخی از روش های شناسایی رقیب
نکات طلایی برای تجزیه و تحلیل رقبا در اینستاگرام
۲ باید و نباید اصلی که باید در تحلیل رقبا رعایت کنیم
فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: ppt تعداد صفحات: 106 حجم فایل: 1521 قیمت: 45000 تومان
بخشی از متن: سرفصلها
در این نوشتار، درباره عناوین زیر بحث می شود:
– چرا باید روی ویدئومارکتینگ تمرکز کنیم؟ –چالشهای ویدئومارکتینگ – ۱۲ روش مختلف ویدئو مارکتینگ –نحوه اجرای کمپین ویدئومارکتینگ –چگونه یک ویدئو برای کسب و کار خود تولید کنیم؟ –پلتفرمهای انتشار ویدئو –تعیین اهداف و تحلیل نتایج کمپین برندگان ویدیوهای اجتماعی: شرکتهای رسانهای برتر-
چند نمونه موفق از ویدئو مارکتینگ
بازاریابی قدرتمند و اثرگذار برند های جهانی
ویدیو برندینگ تیم فوتبال ایران توسط رادیو هرت انگلیس
ویدیو برندینگ یک سوپر برند فوتبال
انیمیشن مسی و رونالدو
تکنیک ویدیو مارکتینگ در جام جهانی روسیه ۲۰۱۸
ویدئو مارکتینگ خلاقانه شرکت رامک
ویدیو اینستاگرام و بازاریابی مدرن
تاثیر ویدئو مارکتینگ/ویدیو معدن طلای سئو است
داستان های موفقیت ویدیو مارکتینگ
نکات استراتژی ویدیو مارکتینگ
در استراتژی بازاریابی ویدیویی خود، افراد را نشان دهید نه فقط محصولات
داستانهای موفقیت آمیز نمونههای بازاریابی محتوا در جهان
دلایل موفقیت بزرگان بازاریابی محتوا
رویکرد برندهای معروف جهان در مواجهه با کووید-۱۹
رسالت اجتماعی یک برند آسیایی
ویدیو یک ابزار قدرتمند در بازاریابی است
مشتریان، تماشای ویدیوهای شبکههای اجتماعی را دوست دارند
ویدیو مارکتینگ، کانالی برای لید جنریشن یا تولید مشتری است
برندهای بزرگ در عرصه بازاریابی از چه الگوهایی پیروی می کنند؟ / بازاریابی به وسعت جهان مخاطبین
اگر جزء این چهار دسته از افراد هستید، این وبینار برای شما بسیار مفید خواهد بود:
– مدیران و صاحبان کسب و کارهای بزرگ – مدیران و صاحبان استارتاپ ها – مدیران و مشاوران بازاریابی، برند، تبلیغات و فروش – کارشناسان حوزه بازاریابی و تبلیغات و برند
فرمت فایل دانلودی: .doc فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 110 حجم فایل: 2929 قیمت: 20000 تومان
بخشی از متن: مقاله بررسی ساخت و انواع سنسور ها و سنسور پارک
نوع فایل: word
فرمت فایل: doc
قابل ویرایش
تعداد صفحات : 110 صفحه
قسمتی از متن :
امروز وابستگی علوم کامپیوتر، مکانیک و الکترونیک نسبت به هم زیاد شدهاند و هر مهندس و با محقق نیاز به فراگیری آنها دارد، و لذا چون فراگیری هر سه آنها شکل به نظر میرسد حداقل باید یکی از آنها را کاملاً آموخت و از مابقی اطلاعاتی در حد توان فرا گرفت. اینجانب که در رشته مهندسی مکانیک سیالات تحصیل میکنم، اهمیت فراگیری علوم مختلف را هر روز بیشتر حس میکنم و تصمیم گرفتم به غیر از رشته تحصیلی خود سایر علوم مرتبط با خودرو را محک بزنم. میدانیم که سالهاست علوم کامپیوتر و الکترونیک با ظهور میکروچیپها پیشرفت قابل ملاحظهای کردهاند و این پیشرفت دامنگیر صنعت خودرو نیز شده است، زیرا امروزه مردم نیاز به آسایش، ایمنی، عملکرد بالا از خودرو خود توقع دارند. از نشانههای ظهور الکترونیک و کامپیوتر در خودرو پیدایش سنسورها در انواع مختلف، و سیستمهای اداره موتور و سایرتجهیزات متعلقه می باشد. این تجهیزات روز و به روز تعدادشان بیشتر و وابستگی علم مکانیک به آن ها بشتر میشود. در ادامه سعی دارم نگاهی به تولید وسنسورهای موجود در بازار بیاندازیم و زمینه را برای ساخت یک سنسور پارک مهیا کنم، تا از ابزارهای موجود حداکثر بهره را برده وعملکرد مطلوب ارائه داد.
فصل اول
سنسور چیست؟
امروزه بحث سنسور به اهمیت مفاهیمی از قبیل میکروپرسسور (پردارزش گر)، انواع مختلف حافظه وسایر عناصر الکترونیکی رسیده است، با این وجود سنسور هنوز هم فاقد یک تعریف دقیق است همچنانکه کلمات الکترونیکی از قبیل پروب، بعدسنج، پیک آپ یا ترنسدیوسر هنوز هم معانی لغوی ندارند. جدا از اینها کلمه سنسور خود ریشه بعضی کلمات هم خانواده نظیر المان سنسور، سیستم سنسور، سنسور باهوش و تکنولوژی سنسور شده است کلمه سنسور یک عبارت تخصصی است که از کلمه لاتین Sensorium، به معنی توانایی حس کرد، یا Sensus به معنی حس برگرفته شده است. پیش از آن که بحث را ادامه دهیم لازم است عبارت سنسور را در صنعت الکترونیک تعریف کنیم: یک سنسور هم کمیت فیزیکی معین را که باید اندازهگیری شود به شکل یک کمیت الکتریکی تبدیل میکند، که میتواند پردازش شود یا به صورت الکترونیکی انتقال داده شود. مثلاً یک سنسور رنگ میتواند تغییر در شدت نور را به یک پروسه تبدیل نوری الکترونی به صورت یک سیگنال الکتریکی تبدیل کند. بنابراین سنسور را میتوان به عنوان یک زیر گروه از تفکیک کنندهها که وظیفهی آن گرفتن علائم ونشانهها از محیط فیزیکی و فرستادن آن به واحد پردازش به صورت علائم الکتریکی است تعریف کرد. البته سنسوری مبدلی نیز ساخته شدهاند که خود به صورت IC میباشند و به عنوان مثال (سنسورهای پیزوالکترونیکی، سنسورهای نوری). وقتی ما از سنسوری مجتمع صحبت میکنیم منظور این است که تکیه پروسه آمادهسازی شامل تقویت کردن سیگنال، فیلترسازی، تبدیل آنالوگ به دیجیتال و مدارات تصحیح میباشند، در غیر این صورت سنسوری که تنها سیگنال تولید میکند به نا سیستم موسوم هستند.
فرمت فایل دانلودی: .doc فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 138 حجم فایل: 3056 قیمت: 20000 تومان
بخشی از متن: مقاله آشنایی با ماشین بینایی و تصویر برداری دیجیتالی
نوع فایل: word
فرمت فایل: doc
قابل ویرایش
تعداد صفحات : 138 صفحه
قسمتی از متن :
با ساخت وسایل الکترو مغنا طیسی نظیر انواع الکتروموتورها، بوبین ها ،رله ها وغیره ، انسان قادر شد با بهره گیری از الکترونیک ، کنترل ابزارهای مکانیکی را در دست گیرد و سر انجام با پیدایش میکرو پروسسورها و با توجه به توانایی آنها در پردازش اطلاعات و اعمال کنترلی و همچنین قابلیت مهم برنامه پذیر بودن آنها تحول شگرفی در ساخت تجهیزات الکترونیکی و صنعتی و غیره به وجود آمد. پیشرفتها و تحولات اخیر باعث پیدایش اتوماسیون صنعتی شده که در بسیاری از موارد جایگزین نیروی انسانی می گردد. به عنوان نمونه انجام امور سخت در معادن و یا کارخانه ها و یا کارهایی که نیازمند دقت وسرعت بالا میباشد و یا انجام آن برای نیروی انسانی خطر آفرین است به انواع دستگاهها و رباتها سپرده شده است. همچنین با پیشرفت الکترونیک در زمینه ساخت سنسورها. بالا رفتن دقت آن ها، امروزه انواع گوناگونی از حسگرها در دنیا تولید می شود که در ساخت رباتها و در زمینه اتوماسیون نقش مهمی را ایفامیکنند. در این پایان نامه پس از مباحثی در مورد پردازش دیجیتالی تصویر ، معرفی میکرو کنترلر 8051 بصورت مختصر و در حد نیاز و بخش کوچکی در مورد استپ موتورها به طراحی وپیاده سازی نمونه ای کوچک از یک ماشین مسیر یاب پرداخته شده است .شایان ذکر است که مطالب مربوط به طراحی وساخت ماشین بگونه ای بیان شده که توسط هر فردی که آشنایی مختصری با میکرو کنترلرها داشته باشد، قابل پیاده سازی است.
آشنایی با ماشین بینایی و تصویر برداری دیجیتالی 1-1کلیات تکنولوژی ماشین بینایی وتصویر بر داری دیجیتالی شامل فرایند هایی است که نیازمند بکارگیری علوم مختلف مهندسی نرم افزار کامپیوتر می باشد این فرایند را می توان به چند دسته اصلی تقسیم نمود : 1- ایجاد تصویر به شکل دیجیتالی 2- بکارگیری تکنیکهای کامپیوتری جهت پردازش ویا اصلاح داده های تصویری 3- بررسی و استفاده از نتایج پردازش شده برای اهدافی چون هدایت ربات یا کنترل نمودن تجهیزات خود کار ، کنترل کیفیت یک فرایند تولیدی ، یا فراهم آوردن اطلاعات جهت تجزیه و تحلیل آماری در یک سیستم تولیدی کامپیوتری (MAC) ابتدا می بایست آشنایی کلی ، با هر یک از اجزاء سیستم پیدا کرد و از اثرات هر بخش بر روی بخش دیگر مسطح بود . ماشین بینایی و تصویر بر داری دیجیتالی از موضوعاتی است که در آینده نزدیک تلاش و تحقیق بسیاری از متخصصان را بخود اختصاص خواهد بود. در طی سه دهه گذشته تکنولوژی بینایی یا کامپیوتری بطور پراکنده در صنایع فضایی نظامی و بطور محدود در صنعت بکار برده شده است . جدید بودن تکنولوژی ، نبودن سیستم مقرون به صرفه در بازار و نبودن متخصصین این رشته باعث شده است تا این تکنولوژی بطور گسترده استفاده نشود . تا مدتی قبل دوربین ها و سنسورهای استفاده شده معمولا بصورت سفارشی ومخصوص ساخته می شدند تا بتوانند برا ی منظورخاصی مورد استفاده قرار گیرند همچنین فرایند ساخت مدارهای مجتمع بسیار بزرگ آنقدر پیشرفت نکرده بود تا سنسورهای حالت جامد با رزولوشن بالا ساخته شود . استفاده از سنسورهای ذکر شده مستلزم این بود که نرم افزار ویژه ای برای آن تهیه شود و معمولا این نرم افزارها نیز نیاز به کامپیوتر هایی با توان پردازش بالا داشتند. علاوه بر همه این مطالب مهندسین مجبور بودند که آموزشهای لازم را پس از فراغت از تحصیل فرا گیرند . زیرا درس ماشین بینایی در سطح آموزشهای متداول مهندسی در دانشگاهها وبه شکل کلاسیک ارائه نمی شد .
فرمت فایل دانلودی: .doc فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 79 حجم فایل: 4337 قیمت: 20000 تومان
بخشی از متن: مقاله طراحی و ساخت یک کنترل دمای دیجیتالی تابلوهای برق
نوع فایل: word
فرمت فایل: doc
قابل ویرایش
تعداد صفحات : 79 صفحه
قسمتی از متن : فصل اول : مقدمه ای بر AVR در این فصل هدف بر این است که یک توضیح کلی در مورد AVR کفته شود یکی از جدید ترین میکروکنترلر های قوی عرضه شده به بازار الکترونیک متغلق به شرکت ATMEL به نام میکروکنترلرهای AVR می باشد این میکرو کنترلر هشت بیتی به علت وجود کامپایلر های قوی به زبان سطح بالا مورد استقبال فراوانی قرار گرفت یادگیری و استفاده از این میکروکنترلر بسیار ساده می باشد و دامنه استفاده آن بسیار وسیع می باشد از جمله مزیت های آن حافظه بالاتر نسبت به میکروکنترلر های قبلی و وجود دستورات وسیع میباشد و همچنین بر خلاف زبان های سطح بالا که کدهای بیشتری را نسبت به زبان اسمبلی تولید میکردند تولید کدهارا به مینیمم رسانده و با ایجاد تحولی عظیم در معماری میکروکنترلر ها عملیات را تنها در یک سیکل ماشین انجام می دهد و از 32 رجیستر همه منظوره استفاده می کند که این خود باعث شده که 4 تا 12 بار سریعتر از میکروکنترل های قبلی باشد و دارای حافظه کم مصرف غیرفرار نیز می باشند که و با به کار بردن تکنولوژی شرکت ATMEL حافظه های FLASH وEEPROM در داخل مدار قابل برنامه ریزی هستند اکثر میکرو کنترلر ها کلاک اسیلاتور به سیستم را را با نسبت 4/1 یا 12/1 تقسیم می کنند که خود باعث کاهش سرعت می شود امادر AVR کلاک اسیلاتور با کلاک داخلی سیستم یکی می شود و هیچ تقسیم کننده ای در داخل AVR وجود ندارد و بنابراین اختلاف فاز کلاک وجود ندارد. تا قبل از به وجود آمدن AVR ها بیشترین توجه به زبان اسمبلی می شد و توجه خیلی کمی در مورد برنامه نویسی میکروکنترل ها به زبان های سطح بالا می شد. هدف ATMEL طراحی و معماری میکروکنترل هایی بود که هم برای زبان اسمبلی و هم زبان های سطح بالا مفید باشند به طور مثال در برنامه نویسی C و BASIC می توان یک متغیر محلی به جای متغیر سراسری در داخل زیر برنامه تعریف کرد که در این صورت در زمان اجرای یک زیر برنامه مکانی از حافظه RAM برای متغییر اشغال می شود در صورتی که اگر متغییری به عنوان متغییر سراسری تعریف شود در تمام وقت مکانی از حافظه FLASH را اشغال می کند. همچنین برای دسترسی سریعتر به منغییرهای محلی و کاهش کد نیاز به افزایش رجیسترهای همه منظوره است AVR ها دارای 32 رجیستر هستند که مستقیم به LOGIC ALU منصل شده اند و تنها در یککلاک سیکل به این واحد دسترسی پیدا می کنند. سه جفت از این از این رجیستر ها می توانند به عنوان رجیستر 16 بیتی استفاده شوند. میکرو کنترلر های AVR به سه نوع AT90S , TINY AVR و MEGAAVR تقسیم بندی شده اند .
1-1میکرو کنترل های TINY AVR به طورکلی و نمونه می توان به چند تا از میکروکنترلر های معروف AVR اشاره کرد که عبارتند از ATTINY 10 , 11 , 12 , 15L , 26 , 26L , 28L , 28 شکل 1
برخی از خصوصیات ATTINY 10,11,12 • کارآیی بالا و توان مصرفی کم • دارای 90 دستورالعمل با کارآیی بالا که اکثرا تنها در ی • ک سیکل اجرا می شوند • 8*32 رجیستر کاربردی • سرعتی تا 8 مگاهرتز • یک کیلوبایت حافظه FLASH داخلی قابل برنامه ریزی و پایداری آن تا 1000 بار خواندن و نوشتن • 64 بایت حافظه EEPROM داخلی قابل برنامه ریزی و پایداری آن تا 100000 بار نوشتن و پاک کردن • قفل برنامه FLASH و حافظه EEPROM • یک تایمر-کانتر 8 بیتی • یک مقایسه گر آنالوگ داخلی • وقفه در اثر تغییر وضعیت پایه • منابع وقفه داخلی و خارجی • ارتباط سریال SPI در ATTINY 12 • قابل انتخاب بودن اسیلاتور داخلی برای ATTINY 12 • در حالت فعال 2.2 میلی آمپر و در بیکاری 5/ میلی آمپر • ولتاژ عملیاتی 1.5 تا 5.5 ولت برای ATTINY 12 • فرکانس کاری تا 8 مگاهرتز
این سری از AVR ها همگی 8 پایه بوده و کمترین تعداد پایه را در AVR ها دارا می باشند. اما فیوز بیت های این خانواده که در ATTINY 11 برابر 5 فیوز بیت و در ATTINY 12 دارای 8 فیوز بیت می باشند فیوز بیت ها بیت های قابل برنامه ریزی هستند که با پاک شدن میکرو تاثیری نمی بینند و در واقع تعیین کننده برخی از شرایط کاری میکرو می باشند پیشنهاد می شود جهت آشنایی بیشتر با این فیوز بیت ها به کتاب هایی که در زمینه میکرو کنترلر های avr توشتهشده است مراجعه شود اما برای اطلاع بیشتر برنامه ریزی این فیوز بیت ها در برتامه ای مثل BASCOM کاری بسیار راحت می باشد که در موقع توضیح این برنامه توضیح داده خواهد شد. ATTINY 15L
شکل 2 خصوصیات این AVR هم دقیقا مثل ATTINY های قبلی است اما دارای تغییراتی و فرق های جزئی می باشد که عبارتند از: • دو تایمرـ کانتر 8 بیتی • 4 کانال مبدل آنالوگ به دیجیتال و یک کانال تفاضلی آنالوگ به دیجیتال با کنترل گین X 20 • مدار POWER-ON RESET • اسیلاتور داخلی کالیبره شده 6/1 مگاهرتزی وقابل تنظیم • خروجی PWM ,8 بیتی با فرکانس 150 کیلو هرتز • عملکرد کاملا ثابت • توان مصرفی در حالت فعال 3 میلی آمپر و در حالت بیکاری 1 میلی امپر • ولتاژ عملیاتی 2.7 تا 5.5 ولت • 6 خط ورودی خروجی قابل برنامه ریزی • دارای 6 فیوز بیت می باشد.
فرمت فایل دانلودی: .rar فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 52 حجم فایل: 1149 قیمت: 20000 تومان
بخشی از متن: پروژه بررسی سیستم های DCS و PLC کارخانه آلومینای جاجرم
نوع فایل: word قابل ویرایش 52 صفحه
مقدمه: (Distributed Control System) سیستم کنترل غیر متمرکز (گسترده): در سیستم های قدیمی اتوماسیون اطلاعات مربوط به هر واحد باید از حمل آن به اتاق کنترل توسط کابل هایی انتقال می یافت با ازدیاد این واحدها حجم کابل هایی که به اتاق کنترل متصل می شدند نیز افزایش می یافت و بزرگترین اشکالاتی که این سیستم داشت عبارت بودند از : 1- تراکم انبوه کابل های ارتباطی در اتاق کنترل که به نوبه خود در هنگام عیب یابی سیستم مشکل آفرین بودند. 2- در هنگام بروز اشکال در اتاق کنترل کل سیستم فلج می شد. 3- در صورتی که کنترل سیستم گسترده ای مد نظر بود پردازنده مرکزی باید دارای حجم حافظه و سرعت بسیار بالایی می بود تا بتواند تمام داده های ارسالی و یا دریافتی را مورد پردازش قرار دهد و بدیهی است که با افزایش تعداد Point ها در سیستم فاصله زمانی سرویس دهی دوباره به هر Point نیز افزایش مییابد که از نظر کنترلی عیب بزرگی محسوب می شود. در چنین شراطی بود که مهندسین به فکر افتاندند که اولا: تراکم کابل ها را در اتاق کنترل کاهش دهند. ثانیا: از مرکزیت به یک قسمت به عنوان کنترل کننده مرکزی جلوگیری کنند بدین منظور یک سیستم بزرگ صنعتی را به بخش های کوچک تقسیم کرده و کنترل آن قسمت را نیز به کنترلر مربوط به خودشان که در همان محل قرار دارد واگذار کردند که بدین ترتیب مفهوم کنترلر محلی(Locall Controller) شکل گرفت و تنها در صورتی که اطلاعات آن قسمت مورد نیاز دیگر قسمت ها واقع می شد و یا تغییر مقدار یک point در آن قسمت از طرف سیستم های بالا مد نظر بود توسط شبکه های ارتباطی این امر صورت می گرفت. سیستم کنترل غیر متمرکز (گسترده) DCS: سیستم کنترل فریاند تولید آلومینا در شرکت آلومینای ایران(جاجرم) قسمت اعظم این فرآیند توسط سیستم DCS کنترل شده از یک اتاق کنترل مرکزی CCR و چهار اتاق محل 4 و 3 و 2 و 1 LCR و توسط این چهار اتاق محل تعداد زیادی از واحد های کنترلی کوچک که در آنها PCL تله مکانیک نصب شده توسط شبکه کابل نوری تبادل اطلاعاتی نموده و کل فرایند آلومینای تحت کنترل این سیستم های می باشد که در این فصل به اختصار و به طور خلاصه به توضیح و بیان کنترل DCS می پردازیم و توضیح اینکه DCS مخفف کلمه Distributed control system می باشد. LCR مخفف Local control Room می باشد و مدل DCS سیستم R.S3 شرکت Fisher Rosmount آمریکا می باشد.
فهرست مطالب: عنوان فصل اول: DCS کارخانه آلومینای جاجرم مقدمه ای بر DCS سیستم های کنترل غیر متمرکز DCS اجزاء اصلی DCS اجزاء کلی DCS مدل RS3 اجزاء سخت افزار Peer way کنسول اپراتوری Consoles کنترل فایل Control file اجزاء تشکیل دهنده کنترل فایل Control file کارتهای ورودی و خروجی سخت افزار و ترمینال های ورودی و خروجی سیستم نرم افزار DCS مدل RS3 آدرس دهی عیب یابی در بخش کنترل و نرم افزار عیب یابی در سخت افزار DCS عیب یابی در سیستم های کنترل گسترده DCS انواع بلاکها چگونگی ارتباط یک بلاک ورودی یا خروجی با سخت افزار بازه مقادیر در یک لوپ کنترلی کانفیگور کردن آلارم های AIB اولویت بندی آلارم چگونگی ارتباط بین کنترل بلاک و I/O Block آدرس دهی یک کنترل بلاک کنترل بلاک نحوه اتصال ورودی های آنالوگ به کنترل بلاک واحد کارگاه ابزاردهی و کارگاه الکترونیک فصل دوم: PLC کارخانه آلومینای جاجرم آشنایی با PLC اتصال ارتباطی کامپیوتر شخصی با PLC اجزاء PLC وسایل ارتباطی و رابط ها PLC تله مکانیک عیب یابی PLCتله مکانیک فیلد ابزار دقیق شماره کانال ماژول عیب یابی تغذیه PLC و کارت های ایزولاتور عیب یابی CPUو دستور RESET عیب یابی ارتباط PLC با DCS مدارک عیب یابی و لوازم آن به ترتیب اولویت نرم افزارهای اختصاصی PLC تله مکانیک کپی و کاتولوگ ها پیوست
فرمت فایل دانلودی: .rar فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 116 حجم فایل: 4528 قیمت: 20000 تومان
بخشی از متن: پروژه احداث شبکه فشار متوسط و برق رسانی به شهرک باغ
نوع فایل: word
فرمت فایل: doc
قابل ویرایش
تعداد صفحات : 116 صفحه
قسمتی از متن :
1-1) آشنایی با انواع شبکه های توزیع برای توضیح بحث شبکه های توزیع مناسب است مختصرا مقدمه ای را بیان نماییم امروزه به علت بالا بودن مقدار انرژی الکتریکی مصرفی و فاصله تولید این انرژی که به دلایل متعدد( رعایت محیط زیست و وجود منبع کافی آب و نزدیکتر بودن به جاده های بین المللی جهت حمل مواد سوختی و وجود زمین مناسب برای نصب تاسیسات سنگین نیروگاههای حرارتی) در خارج از شهرها با فاصله ای نسبتا زیاد ایجاد و الزاما از این فاصله انتقال انرژی الکتریکی زیاد به نقاط دور دست به خاطر مقاومت هادیها نیاز به افزایش ولتاژ و سپس نزدیک مصرف کننده ها به علت نیاز به ولتاژ فشار ضعیف مجددا احتیاج به کاهش ولتاژ میباشد. لذا انتخاب ولتاژ و توزیع انتقال و توزیع متناسب با میزان بار (انرژی) و فاصله ی انتقال این انرژی تا محل مصرف انجام می گیرد و طراحی پستهای انتقال و توزیع و سپس ساخت و نصب و بهره برداری آغاز می گردد.
1- بحث پخش انرژی الکتریکی (توزیع) DISTRIBUTION و ارائه انواع شبکه های توزیع مطلب این پروژه می باشد. برای پخش انرژی بطور کلی چهار گروه اصلی هادی توزیع انرژی می شناسیم. 1-1) سیمهای با روپوش عایقی که تا ولتاژ 1000 ولت درجه عایقی آن می باشد در ساختمانها بیشتر استفاده می شود. 2-1) سیمهای با روپوش عایقی برای ولتاژهای تا 1000 ولت برای رساندن انرژی برق به مصرف کنندههای متحرک و سیار استفاده می گردد. 3-1) کابلهای روپوش دار روغنی و خشک با تحمل درجه عایقی برای 1000 تا ولتاژهای بالاتر برای استقرار در زیر زمین و کانالها یا زیر آب برای هدایت انرژی فشار ضعیف تا فشار قوی. 4-1) هادیهای بدون روپوش مسی و آلومینیومی بای انتقال یا توزیع انرژی فشار ضعیف 380 ولت تا ولتاژهای فشار قوی بالا تا 750 کیلو ولت می باشد. لازم به ذکر است که انتخاب هر یک از چهار گروه مذکور برای پخش یا انتقال انرژی بستگی به میزان انرژی و فاصله محل تولید تا مصرف و ولتاژ انتخابی و شرایط محلی و نوع مصرف کننده می باشد. شبکه های با ولتاژ تا 1000 ولت را فشار ضعیف و از 1000 تا 63 کیلو ولت را فشار متوسط و بالاتر را فشار قوی می نامند.
2- ساختمان و کاربرد هادیهای جریان بدیهی است که برای هدایت انرژی در شبکه های توزیع و انتقال نیاز به استفاده از هادیهایی از نوع مس یا آلومینیوم خواهد بود. این هادیها دارای مشخصه استقامت مکانیکی – مقاومت مخصوص و مقاطع مختلف می باشد. لذا برای انتخاب جنس هادی باید به نوع خط و شرایط محیطی که بر روی خط تاثیر خواهد گذاشت توجه داشته و به مهمترین خصائص هادی که هدایت الکتریکی – مقاومت مکانیکی- استقامت شیمیایی – وزن هادی و مقطع هادی دقت نمائیم.
3- عایق های بکار رفته در پوشش عایقی کابل و ساختمان آنها برای پوشش عایقی سیمهای برق غالبا از موادی بنام پلاستیک یا لاستیک و مشتقات آنها در لایه های متعدد متناسب با نیاز استفاده می گردد. در شبکههای فشار ضعیف بیشتر از کابل (POLIVINIL CHOLORID) PVC پلی ونییل کلرید و در مواردی که به نرمش بیشتری نیاز باشد از کابلهای با پوشش لاستیکی استفاده می شود.
4- ساختمان سیمهای دارای پوشش عایقی برای سیمهای با پوشش عایقی که مناسب نصب روی دیوارها می باشد و حداکثر تا مقطع 16 میلیمتر تک رشته برای سیمهای با پوشش عایقی که مناسب نصب روی دیوارها می باشد و حداکثر تا مقطع 16 میلیمتر تک رشته بیشتر ساخته نمی شود و برای مقاطع بالاتر از چند سیمه استفاده می گردد با علامت مشخصه F نمایش داده می شوند و برای حمل انرژی به دستگاه های متحرک بیشتر از سیمهای افشان روپوش دار استفاده می گردد.
5- کابلها در ساختمان کابلها معمولا تا مقطع 16 میلیمتر مربع از تک مفتولی و برای مقاطع بالاتر از چند مفتول (چند سیمه) استفاده می گردد. در بین سیمهای عایق دار و کابلهای با پوشش پلاستیکی بیشتر عایقهای آنها بر مبنای PVC می باشند لازم به توضیح است که عایق PVC در حالت خالص برای عایق بندی اصلا مناسب نبوده و در حرارتهای معمولی در موقع هدایت انرژی خشک و حالت نرمش خود را از دست می دهد. و با اضافه نمودن مواد آلی به این عایق مانند PROTODUR پروتودور عایق مناسب و خوبی بدست می آید. الف) کابلهای پلی اتیلن POLYATHYLEN (PET) این نوع کابل در فشار ضعیف موارد استفده بسیاردارد و از لحاظ عایقی دارای خواص خوبی می باشد. همچنین علاوه بر کابلهای لاستیکی از سایر عایقها مانند کائوچوی مصنوعی و سایر عایقهای صنعتی دیگر استفاده می گردد. ب) طرز کار و ساختمان محل اتصال کابل و قطعه اتصالی در یک شبکه توزیع یا انتقال انرژی به منظور امکان ارتباطات بین تاسیسات تولید و تبدیل و انتقال و توزیع انرژی به یکدیگر از لوازمی به نام اتصالات که در شبکه های کابلی سرکابل و مفصل و در هوایی کلمپها و کنکتور معروفند. بسته به این تاسیسات در فضای باز یا بسته و کابلها روغنی یا خشک باشند قطعه ارتباطی متفاوت و همچنین در صورت این که سیم تک رشته یا چند غلافه باشد نوع آن فرق خواهد داشت. ساختمان قطعه رابط اتصال کابل با ترانس یا کابل با کابل تابعی است از ولتاژ الکتریکی و نوع کابلها که می بایست به یکدیگر متصل گردند.
6- پایه های خطوط برق انتقال یا توزیع انرژی از یک پست ترانسفورماتور تا مصرف کننده ها به علت مسائل اقتصادی و سهولت بهره برداری و رفع عیب تا جاهایی که مسیر باسد بهتر است به طریق هوایی انجام پذیرد. برای استقرار هادیها نیاز به نصب پایه هایی با اشکال نمونه زیر با مصالح متفاوت مانند چوب ساده – چوب اشباع از مواد کروزوت – تیر سیمانی – برجهای فلزی مشبک – پایه های فایبر گلاس پایه های فلزی استوانه ای یا شش ضلعی و غیرو ساخته می شود. منابع:
1. استاندارد شبکه های توزیع نیروی برق، وزارت نیرو، چاپ پنجم، 1364. 2. استاندارد ساختمانی، شبکه توزیع برق 33 کیلوولت، سازمان آب و برق خوزستان واحد برق، 1370. 3. روشن میلانی، کریم، خطوط هوایی شبکه های توزیع برق، موسسه آموزش عالی علمی – کاربردی صنعت آب و برق 1381. 4. رحیم خانی، محمد علی، تئوری کابلها و ساختمان آنها، ناشر محمد علی رحیم خانی، 1366. 5. راهنمای ساخت و استاندارد پایه های بتنی مسلح، 1360. 6. سلطانی، مسعود تجهیزات نیروگاه، دانشگاه تهران 7. قربانی، محمد، سیستم توزیع انرژی الکتریکی، انتشارات نیلوفر، 1363 8. کلهر، حسن، مهندسی روشنایی 9. موحدی، محمد مهدی، لامپها و محاسبات روشنایی فنی ، ویرایش سوم، انتشارات 1375 10. مشخصات فنی، عمومی و اجرایی تاسیسات برقی و کارهای ساختمانی، نشریه شماره 110، چاپ دوم، 1371.
فرمت فایل دانلودی: .rar فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 58 حجم فایل: 50 قیمت: 20000 تومان
بخشی از متن: پروژه نحوه عملکرد میکروکنترلرها و فرستنده ها و گیرنده های رادیویی
نوع فایل: word قابل ویرایش 58 صفحه
مقدمه: از آنجایی که ساخت و ارائه پروژه یکی از مهمترین ارکان تحصیل یک دانشجو در رشته الکترونیک میباشد لذا انتخاب و ارائه پروژه ای متناسب با رشته تحصیلی بسیار شایان اهمیت است. پروژه ای که در اینجا به بررسی آن میپردازیم به ما این امکان را میدهد که اطلاعات را در باند 433M بین دو میکروکنترلر انتقال دهیم این کار بصورت بی سیم و بدون استفاده از پورت سریال صورت گرفته ما در این پروژه ابتدا از ماژولهای RF استفاه کردیم اما به دلیل ساخت نامناسب آنها و فرکانس بالایی که ما در آن کار می کردیم شاهد نویزهایی بودیم که نتیجه دلخواه را به ما نمی داد بنابراین برای اخذ نتیجه بهتر تصمیم بر استفاده ازکیتهای PT گرفتیم. PT ها به ما این امکان را می دادند که با کد کردن اطلاعات در برد فرستنده آنها را بدون هیچ پارازیتی درگیرنده ببینیم البته برنامه نویسی مربوط به PT ها نقش مهمی را در این امر ایفا میکند که ما در پیوست برنامه فرستنده و گیرنده را خواهیم دید. بدین ترتیب هر عددی که ما در برد و فرستنده بوسیله کیبرد انتخاب می کنیم پس از نمایش روی LCD بوسیله pt22 کد میشود و به برد گیرنده فرستاده میشود pt22 وظیفه Dcode کردن دیتا را به عهده دارد و پس از بازگشایی کد میکرو آن را روی LCD نمایش میدهد.
فهرست مطالب: مقدمه فصل 1: اصول و نحوه عملکرد میکروکنترلرها آشنایی با میکروکنترلرها مقایسه ی ریزپردازنده ها با میکروکنترلرها فصل 2: اصول و نحوه عملکرد فرستنده ها و گیرنده های رادیویی روشهای مدولاسیون دامنه اجزا و محدودیت های سیستم های مخابراتی اطلاعات، پیام، سیگنال اجزای سیستم مخابراتی مدولاسیون و کدگذاری روشهای مدولاسیون مزایا و کاربردهای مدولاسیون روشها و مزایای کدگذاری اعوجاج سیگنال در انتقال فصل 3: مدار فرستنده و گیرنده منبع تغذیه صفحه کلید LCD مشخصات فنی مدار گیرنده و فرستنده
فرمت فایل دانلودی: .rar فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 128 حجم فایل: 10204 قیمت: 20000 تومان
بخشی از متن: پروژه طراحی سیستم های ابزار دقیق ایستگاه تقویت فشار
نوع فایل: word
فرمت فایل: doc
قابل ویرایش
تعداد صفحات : 128 صفحه
قسمتی از متن : تقویت فشار گاز گاز پالایش شده خروجی از پالایشگاه وارد خطوط اصلی انتقال می گردد ،اما عمدتا فاصله بین مصرف کننده تا پالایشگاه بسیار زیاد است . مصرف گاز در شهرها در طول خط وجود عوارض طبیعی اعم از کوهها و گودالها و همچنین اصطحکاک ناشی از حرکت گاز درون لوله باعث افت فشار آن می گردد بنابرین ایستگاههایی در فواصل منظم در طول خط احداث شده است که دارای چند توربوکمپرس می باشند هدف از تاسیس این ایستگاهها جبران این افت فشار می باشد . الف ) بررسی فرآیند کمپرس گاز از شیر ورودی تا ولو خروجی: بدین منظور یک انشعاب از خط اصلی گاز جهت ورود به ایستگاه گرفته شده است که وارد ولو اصلی ورودی می گردد . ولوهای اصلی ایستگاه مانند ولو ورودی و خروجی را اغلب به سه طریق باز وبسته نمود : بصورت دستی بصورت خودکار شامل الف)بوسیله دکمه روی سیستم ولو ب)از راه دور اتاق کنترل فشار مورد لزوم برای حرکت ولو در حالت اتوماتیک توسط یک لاین یک اینچ از خود گاز داخل لوله ایجاد می گردد برای این کار فشار داخل لوله جهت استفاده در عملگر توسط یک فشار شکن به 7 بار شکسته می شود این فشار به روغن داخل یک مخزن اعمال شده که این روغن باعث چرخش ولو می گردد .برای بازوبسته کردن مسیر محرک ها از سلونوکید ولوها استفاده می گردد. همچنین دو عدد میکروسوئیچ در طرفین نشانگرمشاهده باز وبسته بودن ولو رادر اتاق کنترل ممکن می سازد .در ادامه فشارگاز ورودی توسط فشار ورودی و خروجی ایستگاه دارای اهمیت بسزایی می باشد . در ادامه فرآیند گاز وارد سافیها می گردد تا ناخالصی های آن شامل دوده و موادنفتی و سایر آلودگیهای از آن جدا گردد. اغلب اسکراپرها براساس قانون ساده فیزیکی اختلاف جرم حجمی کار می کند . ناخالصی های جمع شده در مخازن پایین اسکراپرها چند مدت باید تخلیه گردد این کار توسط به میزان آلودگیها در شرایط مختلف متفاوت است . در این مخازن با افزایش حجم مواد به شیرهای خودکار واقع بر لاتیهای تخلیه فرمان می دهد و عمل تخلیه در چند ثانیه انجام می پذیرد پس از این مرحله گاز جهت اندازه گیری می گردد. اندازه گیری خلوی گازها براساس اختلاف فشار می باشد که مهمترن شکل آن استفاده از صفحه های سوراخدار می باشد . گاز خروجی از مرحله اندازه گیری وارد خطوط تقسیم شده و این واحدها تقسیم می گردد.هر واحد شامل یک توربوکمپرسور گازی است که دارای انواع مختلف می باشد نوع مورد استفاده در ایستگاه شماره 2 از مدلهای 990 شرکت درس رند با سیستم کنترل قابل برنامه ریزی از نوع چرخش و با توربین آزاد و ددر سوخته می باشد که دارای چهار بخش اصلی می باشد 1.ژنراتور گازی 2. توربین قدرت 3.جعبه دنده کمکی 4. جعبه دنده اصلی قسمت گردنده این توربوکمپرسور براساس سیکل باز وبا استفاده از دو محور که ارتباط مکانیکی مستقیم فیما بین ندارند کارمی کند بدین نحو که محور ژنراتور گازی میان تهی بوده و محور توربین قدرت از داخل آن عبور کرده و کمپرسور گاز متصل می باشد . ژنراتور گازی از سه قسمت اصلی 1- کمپرسورهوا 2-محفظه احتراق 3- توربین ساخته شده که کمپرسورهوا از نوع گریز از مرکز و دارای دو مرحله و توربین قدرت دارای سه مرحله محوری می باشد . در نهایت امر گاز فشرده شده بعد از ولوهای یکطرفه در خروجی واحد و در خروجی از هدر خروجی دوباره به خط اصلی بر می گردد. سوخت واحدها از یک انشعاب قبل از مرحله مترنیگ تامین می گردد . این لاین 6 اینچ وارد فیلتر سوخت شده و پس از تصفیه به اتاق سوخت وارد می گردد و طی چند مرحله فشار آن توسط رگولاتورها به فشار مناسب شکسته می شود .چون در حین شکست فشار دمای آن به شدت پایین می آیید لذا بایدقبل از ورود به رگولاتورها گرم می گردد برای این منظور گاز به لانیهای کوچکی منشعب می گردد که از درون یک مایع (آب مخلوط با گلایکول)می گذرد این آب توسط یک میترگازی یا برقی گرم می شود .دمای گازخروجی از میتر دمای آب و فشار گازسوخت می گردد بنابرین حگرهای اختلاف فشار فیلترآن را کنترل می نماید فیلتر سوخت نیز مانند اسکرابرها مجهز به سیستم خودکار تخلیه ناخالصیها می باشد . ب) سیستم های اصلی توربوکمپرسور سیستم روغن خنک کننده سیستم نشت بند سیستم استارت سیستم سوخت سیستمهای توربوکمپرسور الف) سیستم روغنکاری وظیفه این سیستم روغنکاری و خنک کاری اجزاء متحرک در کمپرسور می باشد .
فرمت فایل دانلودی: .rar فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 60 حجم فایل: 36 قیمت: 20000 تومان
بخشی از متن: پروژه بررسی برق شرکت گمگ ماکارون
نوع فایل: word
فرمت فایل: doc
قابل ویرایش
تعداد صفحات : 60 صفحه
قسمتی از متن :
توسعه صنعتی و شکوفایی اقتصادی کشور ، جزء لاینفک یکدیگر خصوصاً در جوامع روبه رشد می باشند . که در اثر تشکیل کارخانجات ، خصوصاً توسعه شبکه تعاون کشور بوجود خواهد آمد . جذب نقدینگی در دست مردم از طریق هدایت آن به سمت شرکتهای تعاونی تولیدی مهمترین گام در راه خود کفایی یک کشور در حال توسعه می باشد .
تاریخچه :
شرکت تعاونی و تولیدی ماکارونی ساقه با نام تجاری گمک ماکارون درسال 1376 در اداره ثبت شهرستان ایذه به ثبت رسیده است که مدیریت این شرکت پس از دو سال موفق به دریافت مجوز ساخت و ساز گردید و در ابتدای سال 79 کار ساخت و ساز را با مشارکت بانک تجارت شروع کرده و در شهریور ماه سال 1382 به صورت آزمایشی تولید خود را آغاز نموده و هم اکنون وارد چرخه تولید شده و در حال توسعه می باشد
هدف از تشکیل این واحد تولیدی ایجاد اشتغال برای جوانان در یک منطقه محروم ، توسعه صنعت کشور در جهت امر خود کفایی ، جذب سرمایه در قالب تشکیل تعاونی و برآورده کردن قسمت کوچکی از نیازهای مصرفی جامعه شرکت تعاونی و تولیدی ساقه (گمک ماکارون ) در ابتدای تأسیس دارای یک خط تولید بوده و هم اکنون با توجه به درخواست نیاز مصرف کنندگان خط تولید به دو عدد رسیده است اکثر کارخانجات تولیدی تازه تأسیس پیشرفت آنان بستگی به گذشت زمان دارد که هر چه کارکرد کارخانه طولانی تر شود موفقیت آنان از نظر تجاری و اقتصادی بهتر خواهد شد علت آن است که مارک اجناس تولید شده باید مدت زیادی طول بکشد تا در بین مردم شناخته شود .
تعداد اعضای شرکت :
تعداد اعضای شرکت 12 نفر می باشند که شامل مدیر عامل و شامل سهامداران می باشند تعداد پرسنل شرکت : تعداد پرسنل شرکت 14 نفر می باشند که عبارتند از : 1 نفر مرد و 13 نفر زن 1 نفر مسئول فنی 1 نفر مسئول آزمایشگاه 3 نفر در قسمت تولید 1 نفر در قسمت برش 4 نفر در قسمت بسته بندی 2 نفر درقسمت پرس 1 نفر در قسمت انبار آرد 1 نفر نگهبان