فروشگاه اینترنتی نفیس فایل

خرید، فروش و بازاریابی فایل های قابل دانلود. مرجع بزرگ دانلود پاورپوینت، جزوه درسی و انواع فایل های دانلودی

فروشگاه اینترنتی نفیس فایل

خرید، فروش و بازاریابی فایل های قابل دانلود. مرجع بزرگ دانلود پاورپوینت، جزوه درسی و انواع فایل های دانلودی

خرید، فروش و بازاریابی فایل های قابل دانلود. مرجع بزرگ دانلود پاورپوینت، جزوه درسی و انواع فایل های دانلودی
نفیس فایل فروشگاه ساز رایگان فایل با قابلیت فروشگاه فایل و خرید و فروش فایل و محصولات دانلودی همراه با سیستم همکاری در فروش فایل است.
پنجشنبه, ۲۵ فروردين ۱۴۰۱، ۰۴:۰۷ ب.ظ

دانلود پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار

دانلود-پاورپوینت-بازاریابی-و-مدیریت-بازار
دانلود پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار
فرمت فایل دانلودی: .ppt
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 268
حجم فایل: 1560
قیمت: 20000 تومان

بخشی از متن:
دانلود پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار

نوع فایل: power point

قابل ویرایش 268 اسلاید



قسمتی از اسلایدها:

تعریف نیاز

نیاز کمبودی است که توسط فرد احساس می شود یا به عبارت دیگر نیاز عبارت است از حالت محرومیت احساس شده در فرد که این محرومیت آرامش و تعادل آدمی را بر هم زده و در او انگیزه ای برای ارضای آن پدید می آورد.بعضی از این نیازها ذاتی و بعضی از آنها هم اکتسابی می باشند که باید ارضاء شوند.

انواع بازارها از دیدگاههای مختلف:

الف- انواع بازار از نظر فعالیت

ب- انواع بازارهای سازمانی

ج- انواع بازارهای اقتصادی

خریداران: مدیران واقعی

در سازمانهای جدید، مدیران نیستند که در مورد سرنوشت کارکنان تصمیم می‏گیرند، بلکه این تصمیم را مشتریان می گیرند، مدیران در کارخانه ها را نمی‏بندند و کارگران را بیرون نمی کنند، بلکه این خریداران هستند که درب کارخانه ها را بسته و یا کارگران را بیرون می ریزند.

تعاریف فروش:

1- فروش یعنی هدایت و راهنمایی مشتری به طوری که او را طالب و خواهان کالاها وخدمات عرضه شده از طرف فروشنده بنماید.

2- فروش عبارت است از کمک و مساعدت به مشتری به منظور خرید محصول یا محصولاتی که دوست دارد آنها را با خود داشته باشد.

زمینه های برنامه ریزی بازاریابی

-برنامه بازاریابی علامت تجاری

-برنامه بازاریابی خطوط تولیدی کالا.

-برنامه بازاریابی محصولات جدید.

-برنامه انتخاب بخش خاصی از بازار.



فهرست مطالب و اسلایدها:

مفاهیم مدیریت بازار

انواع بازار و محیط بازاریابی

تقسیم بازار و تعیین بازار هدف

نیازها و رفتار خریداران

اندازه گیری کمی بازار و پیش بینی فروش

اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی

برنامه ریزی بازاریابی عمومی و بازاریابی بیمه مخصوص

نحوه تصمیم گیری در زمینه بازاریابی

تحقیقات بازاریابی

سیستم بازاریابی و انواع مدلهای بازاریابی

چگونگی ایجاد خلاقیت در مدیریت بازاریابی

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی