دانلود پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار

دانلود پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار
فرمت فایل دانلودی: .pptفرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 268
حجم فایل: 1560
قیمت: 20000 تومان
بخشی از متن:
دانلود پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار
نوع فایل: power point
قابل ویرایش 268 اسلاید
قسمتی از اسلایدها:
تعریف نیاز
نیاز کمبودی است که توسط فرد احساس می شود یا به عبارت دیگر نیاز عبارت است از حالت محرومیت احساس شده در فرد که این محرومیت آرامش و تعادل آدمی را بر هم زده و در او انگیزه ای برای ارضای آن پدید می آورد.بعضی از این نیازها ذاتی و بعضی از آنها هم اکتسابی می باشند که باید ارضاء شوند.
انواع بازارها از دیدگاههای مختلف:
الف- انواع بازار از نظر فعالیت
ب- انواع بازارهای سازمانی
ج- انواع بازارهای اقتصادی
خریداران: مدیران واقعی
در سازمانهای جدید، مدیران نیستند که در مورد سرنوشت کارکنان تصمیم میگیرند، بلکه این تصمیم را مشتریان می گیرند، مدیران در کارخانه ها را نمیبندند و کارگران را بیرون نمی کنند، بلکه این خریداران هستند که درب کارخانه ها را بسته و یا کارگران را بیرون می ریزند.
تعاریف فروش:
1- فروش یعنی هدایت و راهنمایی مشتری به طوری که او را طالب و خواهان کالاها وخدمات عرضه شده از طرف فروشنده بنماید.
2- فروش عبارت است از کمک و مساعدت به مشتری به منظور خرید محصول یا محصولاتی که دوست دارد آنها را با خود داشته باشد.
زمینه های برنامه ریزی بازاریابی
-برنامه بازاریابی علامت تجاری
-برنامه بازاریابی خطوط تولیدی کالا.
-برنامه بازاریابی محصولات جدید.
-برنامه انتخاب بخش خاصی از بازار.
فهرست مطالب و اسلایدها:
مفاهیم مدیریت بازار
انواع بازار و محیط بازاریابی
تقسیم بازار و تعیین بازار هدف
نیازها و رفتار خریداران
اندازه گیری کمی بازار و پیش بینی فروش
اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی
برنامه ریزی بازاریابی عمومی و بازاریابی بیمه مخصوص
نحوه تصمیم گیری در زمینه بازاریابی
تحقیقات بازاریابی
سیستم بازاریابی و انواع مدلهای بازاریابی
چگونگی ایجاد خلاقیت در مدیریت بازاریابی