دوشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۵۶ ق.ظ
پاورپوینت روش اجرایی طرح تجاری

پاورپوینت روش اجرایی طرح تجاری
فرمت فایل دانلودی: .PPTفرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 31
حجم فایل: 323
قیمت: 20000 تومان
بخشی از متن:
پاورپوینت روش اجرائی طرح تجاری
نوع فایل:power point
قابل ویرایش:31 اسلاید
قسمتی از اسلایدها:
با توجه به اهداف و برنامه های بیان شده در طرح تجاری و اهداف و برنامه های مدیران اجرائی فرم F0101 د رجلسات
بازنگری مدیریت اهداف کوتاه مدت تعیین و طی فرم اهداف کوتاه مدت سازمان به شماره F0102ثبت می گردد . مدیران
هر یک از واحدها نقش افراد و پرسنل واحد را در فرم مذکور ثبت و در معرض دید قرار می دهد . جهت رسیدن به این اهداف ، تاریخ شروع ، پایان ، مسئول پیگیری و منابعی که مورد نیاز می باشد استخراج می گردد مراحل رسیدن به
هریک از اهداف طی گانت چارت ترسیمی به مسئول پیگیری آن تحویل داده می شود مسئولیت ترسیم گانت چارت با
نماینده مدیریت می باشد . ( نرم افزار MSP )
فهرست مطالب واسلایدها:
هدف و دامنه کاربرد
مسئولیت
شرح روش
دلایل تهیه طرح تجاری
استفاده از داده ها
محتویات طرح تجاری-فهرست محتویات
خلاصه اجرائی
مشخصات شرکت
محصول
جایگاه بازار
گنجایش بازار /کشش بازار
رقبا
برنامه فروش
پیش بینی های فروش
مخاطرات تجاری
توسعه محصول
تولید
قیمت محصول
سودمندی
نیازهای مالی
بیان درآمدها
طرحهای گردش پول نقد
مسائل ایمنی و زیست محیطی
ابلاغ طرح تجاری
به روز آوری طرح تجاری از طریق منابع خارجی
تعیین اهداف کوتاه مدت
به روز آوری طرح تجاری از طریق منابع داخلی
قابل ویرایش:31 اسلاید
قسمتی از اسلایدها:
با توجه به اهداف و برنامه های بیان شده در طرح تجاری و اهداف و برنامه های مدیران اجرائی فرم F0101 د رجلسات
بازنگری مدیریت اهداف کوتاه مدت تعیین و طی فرم اهداف کوتاه مدت سازمان به شماره F0102ثبت می گردد . مدیران
هر یک از واحدها نقش افراد و پرسنل واحد را در فرم مذکور ثبت و در معرض دید قرار می دهد . جهت رسیدن به این اهداف ، تاریخ شروع ، پایان ، مسئول پیگیری و منابعی که مورد نیاز می باشد استخراج می گردد مراحل رسیدن به
هریک از اهداف طی گانت چارت ترسیمی به مسئول پیگیری آن تحویل داده می شود مسئولیت ترسیم گانت چارت با
نماینده مدیریت می باشد . ( نرم افزار MSP )
فهرست مطالب واسلایدها:
هدف و دامنه کاربرد
مسئولیت
شرح روش
دلایل تهیه طرح تجاری
استفاده از داده ها
محتویات طرح تجاری-فهرست محتویات
خلاصه اجرائی
مشخصات شرکت
محصول
جایگاه بازار
گنجایش بازار /کشش بازار
رقبا
برنامه فروش
پیش بینی های فروش
مخاطرات تجاری
توسعه محصول
تولید
قیمت محصول
سودمندی
نیازهای مالی
بیان درآمدها
طرحهای گردش پول نقد
مسائل ایمنی و زیست محیطی
ابلاغ طرح تجاری
به روز آوری طرح تجاری از طریق منابع خارجی
تعیین اهداف کوتاه مدت
به روز آوری طرح تجاری از طریق منابع داخلی
۰۱/۰۲/۰۵