چهارشنبه, ۴ خرداد ۱۴۰۱، ۰۲:۱۴ ب.ظ
تحقیقات بازاریابی درصنعت خرده فروشی با رویکرد مدیریت ذائقه مشتریان

تحقیقات بازاریابی درصنعت خرده فروشی با رویکرد مدیریت ذائقه مشتریان
فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 357
حجم فایل: 13182
قیمت: 48000 تومان
بخشی از متن:
رشد صنعت خرده فروشی الکترونیکی، خرده فروشان الکترونیکی و تأمین کنندگان الکترونیکی را به سمت جستجوی روش های اساسا جدید در انجام کسب و کار سوق می دهد