فروشگاه اینترنتی نفیس فایل

خرید، فروش و بازاریابی فایل های قابل دانلود. مرجع بزرگ دانلود پاورپوینت، جزوه درسی و انواع فایل های دانلودی

فروشگاه اینترنتی نفیس فایل

خرید، فروش و بازاریابی فایل های قابل دانلود. مرجع بزرگ دانلود پاورپوینت، جزوه درسی و انواع فایل های دانلودی

خرید، فروش و بازاریابی فایل های قابل دانلود. مرجع بزرگ دانلود پاورپوینت، جزوه درسی و انواع فایل های دانلودی
نفیس فایل فروشگاه ساز رایگان فایل با قابلیت فروشگاه فایل و خرید و فروش فایل و محصولات دانلودی همراه با سیستم همکاری در فروش فایل است.


مبانی-نظری-وپیشینه-تحقیق-پاسخ-رفتاری-به-تبلیغات-اینترنتی
مبانی نظری وپیشینه تحقیق پاسخ رفتاری به تبلیغات اینترنتی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word
تعداد صفحات: 37
حجم فایل: 41
قیمت: 20000 تومان

بخشی از متن:
مبانی نظری وپیشینه تحقیق پاسخ رفتاری به تبلیغات اینترنتی

مشخصات این متغیر:
منابع: دارد
پژوهش های داخلی و خارجی: دارد
کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی
نوع فایل:wordوقابل ویرایش


پاسخ رفتاری به تبلیغات اینترنتی
برخلاف تبلیغات در رسانه¬های سنتی، تبلیغات اینترنتی دارای دامنه وسیعی از انواع متنوع تبلیغات، بر حسب محتوا (مانند تجاری، آموزشی)، شکل (مانند مکان نمایش، اندازه، رنگ) و رفتار (مانند نحوه نمایش تبلیغات، زمان¬بندی نمایش تبلیغات) می¬باشد. در حال حاضر تبلیغات اینترنتی تبدیل به یکی از مهم¬ترین اجزا طراحی وب¬سایت¬ها شده است. واقعیت این است که محیط¬های اینترنتی مانند وب¬سایت¬ها با تبلیغات اینترنتی، تاثیر قابل توجهی بر پاسخ¬های شناختی، احساسی و رفتاری دارند (دایلی ، 2004؛ اروگلو و همکاران ، 2001).
سه نوع مختلف از پاسخ¬های مصرف¬کنندگان (شناختی، احساسی و رفتاری) به محرک¬های محیط آنلاین، شناسایی شده است (کیم و همکاران، 2012). در مقایسه با پاسخ¬های رفتاری، پاسخ¬های شناختی و احساسی غالبا در مدت زمان کوتاهی بعد از در معرض قرار داشتن کاربر با محیط اینترنتی رخ می¬دهد و می¬تواند به سادگی بر پاسخ¬های رفتاری اثر بگذارد. پاسخ¬های رفتاری به مجموعه فعالیت-هایی مربوط می¬گردد که کاربران در طول و یا بعد از روابط متقابلشان با محیط خارجی از خود بروز می دهند (تنگ و همکاران، 2011).
درک پاسخ رفتاری مصرف¬کنندگان بسیار حائز اهمیت است، چون پاسخ رفتاری نقش قابل توجهی را در رفتارهای خرید مصرف¬کنندگان ایفا می¬کند (انورمیر، 2012). انتظار می¬رود که نگرش مثبت مصرف¬کنندگان به تبلیغات، به یادآوری برند نشان داده شده در تبلیغات کمک نموده و بر قصدهای رفتاری مصرف¬کنندگان تاثیر بگذارد (مهتا، 2000).
پاسخ رفتاری در این پژوهش از دو متغیر تشکیل شده است: 1) تعداد دفعاتی که یک کاربر، بر تبلیغات کلیک می نماید و 2) تعداد دفعات خرید محصولات و برندهای نشان داده شده در تبلیغات توسط کاربر (انورمیر، 2012). علت انتخاب این دو متغیر در این تحقیق بدین دلیل است: 1) کلیک تبلیغات به صورت گسترده¬ای به عنوان یک شاخص مهم پاسخ¬های رفتاری مصرف¬کنندگان نسبت به تبلیغات اینترنتی مطرح می¬گردد. 2)خرید اینترنتی به صورت گسترده¬ای در تحقیقات مرسوم تبلیغات، به عنوان ابزاری برای اندازه-گیری اثربخشی تبلیغات به کار می¬رود (وانگ و همکاران، 2010).
2-7-1- کلیک تبلیغات
کلیک تبلیغات، تعداد دفعات کلیک کاربر بر تبلیغاتی (مختلف) که در معرض آن قرار دارد، می¬باشد (کیم و همکاران، 2011). کلیک تبلیغات، مهمترین ابزار اندازه-گیری اثربخشی تبلیغات اینترنتی می¬باشد (درز و زفریدن ، 1997). در مقایسه با سایر ابزارهای اندازه¬گیری، کلیک تبلیغات یک متغیر رفتاری، در عین حال مربوط و مبتنی بر عملکرد است (اکنومیست ، 2001). کلیک تبلیغات به صورت گسترده¬ای به عنوان یک شاخص مهم پاسخ¬های رفتاری مصرف-کنندگان نسبت به تبلیغات اینترنتی مطرح می¬گردد (وانگ و همکاران، 2010). در تحقیق گانگ و مادوکس (2003)، کلیک تبلیغات تعیین کننده¬ی مهمی برای یادآوری تبلیغات در بین کاربران چینی بود. ولین و همکاران (2002)، بیان می¬دارد که کلیک تبلیغات یکی از اصلی¬ترین رفتارهای تبلیغات اینترنتی می¬باشد. در تحقیقی، چو (2003) رابطه مثبت و مستقیمی را بین نگرش کلی به تبلیغات وب و تعداد دفعات کلیک بنر، یافته است.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی